Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:40:22 GMT

مورینیو: کلوپ گوشت می خواست، ماهی نصیبش شد!

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۳۲۸۹

مورینیو: کلوپ گوشت می خواست، ماهی نصیبش شد!

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد به تمجید از عملکرد این تیم مقابل لیورپول پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به نظر می رسید لیورپول از بخت بیشتری برای پیروزی در دیدار برابر منچستریونایتد برخوردار است، آنها در دقایق پایانی به گل تساوی رسیده و از شکست در اولدترافورد گریختند. ژوزه مورینیو پس از پایان بازی در استودیوی اسکای اسپورتس به تفسیر بازی پرداخته و مدعی شد یورگن کلوپ در پایان بازی ناامید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ژوزه مورینیو گفت: "لیورپول در 20 دقیقه آخر بازی برای یونایتد مشکل ساز شده و با تعداد نفرات بیشتری در محوطه حضور پیدا کرد. اما در کل این نتیجه با توجه به عملکرد یونایتد، برای سولسشر و بازیکنانش ناامید کننده است. در آغاز بازی از یونایتد انتظار داشتیم با تمام وجود بازی کنند، اما آنها نمایشی فراتر از انتظار داشته و با برنامه ریزی و سازماندهی در زمین حاضر شدند.

 

در پایان بازی لیورپول بهتر بود و نتیجه نیز منصفانه است، اما اگر من جای سولسشر بودم به تیمم افتخار می کردم اما ناامید هم بودم. یورگن کلوپ این منوی غذا را دوست نداشت زیرا او گوشت را دوست دارد و ماهی نصیبش شد. یونایتد با محدودیت هایی که در حال حاضر دارند، با 5 دفاع در عقب بازی کردند، محکم بودند و شانس انتقال نمی دادند و یورگن کلوپ از این فهرست خوشش نمی آید.

 

یورگن کلوپ از این شرایط ناراضی است زیرا تیم او فرصت بسیار خوبی برای کسب پیروزی در اولدترافورد که استادیوم خاصی است پیدا کرده بود، اما موفق به کسب سه امتیاز نشد."

منچستر یونایتد یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد یورگن کلوپ سرمربی لیورپول ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد

لیورپول و آرنه اسلوت تمایل به همکاری دارند اما ابتدا باید فاینورد را راضی کنند. 

طرفداری | لیورپول بعد از اینکه سرمربی فاینورد، آرنه اسلوت، را به عنوان جانشین مورد علاقه اش برای یورگن کلوپ انتخاب کرد، برای جذب او یک پیشنهاد به باشگاه هلند ارائه داد. اتلتیک گزارش داد که این پیشنهاد توسط فاینورد رد شد.

تا ابتدای این هفته، لیورپول هنوز به سراغ اسلوت نرفته بود، زیرا آنها اولویت را بر احتیاط و احترام به فاینورد قبل از فینال جام حذفی هلند که روز یکشنبه برنده شدند، گذاشته بودند. این رویکرد حفظ خواهد شد لیورپول برای استخدام اسلوت به شکل مستقیم با سران تیم مدافع عنوان قهرمانی هلند وارد مذاکره شده است.

از قرار معلوم پیشنهادی که فاینورد رد کرد، 9 میلیون یورو بود. لیورپول همچنان با اسلوت در تماس است و خود او از احتمال حضور روی نیمکت قرمزها کاملا استقبال می کند. فرآیند انتخاب سرمربی همچنان در لیورپول ادامه دارد و این باشگاه همچنان به ارزیابی سایر گزینه ها ادامه خواهد داد، اگر چه که اسلوت بدون تردید، گزینه اصلی باشگاه انگلیسی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: 

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • توصیه به لیورپول: مورینیو دوای درد شماست!‏
  • کلوپ: همه چیز از باخت به یونایتد شروع شد