Web Analytics Made Easy - Statcounter

رودنیل به بررسی نحوه قضاوت سیدعلی در دیدار پرسپولیس-پیکان پرداخت.

طرفداری- نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت مهدی سیدعلی در بازی پرسپولیس و پیکان اظهار داشت:

بازی جوانمردانه هر دو تیم راه را برای سیدعلی و کمک‌هایش هموار کرد تا قضاوت خوبی در این مسابقه به نمایش بگذارند. گل اول پرسپولیس آفساید نبود و در شرایط کاملاً صحیح به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نقل از فارس، وی افزود:

در دقیقه 41 هم که پیکان گل دیگری به پرسپولیس زد، به درستی از سوی کمک داور آفساید اعلام شد و گل مردود بود. تنها مشکل داور در این مسابقه اعلام دو سه ضربه خطا با تأخیر بود که دلیلش را نمی‌دانم.

رودنیل تصریح کرد:

در دقیقه 62 هم مقابل ابوالفضلی، کمک‌ داور اول روی مهدی ترابی خطا انجام شد که داور آن را اعلام نکرد. پس از آن، ترابی به داور اعتراض کرد و کارت زرد گرفت. کارت زرد ترابی درست بود اما قبل از آن باید داور خطا روی ترابی را اعلام می‌کرد تا به اعتراض کشیده نشود.

این کارشناس داوری در مورد اخراج بازیکن پرسپولیس گفت:

اخراج مهدی عبدی کاملاً درست بود و حرکت خطای او مستحق دریافت یک کارت قرمز بود. به نظر من اعلام سه دقیقه وقت تلف شده برای این بازی کم بود و حداقل در نیمه دوم 4 دقیقه وقت باید محاسبه می‌شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟

به گزارش قدس آنلاین، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبه‌روی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

دیگر خبرها

  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • تمدید ۲ ماهه کارت «پی‌.او‌.آر» پناهجویان افغان در پاکستان
  • چرا اوسمار اورونوف را تعویض کرد؟
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!