Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@03:05:31 GMT

شرایط نامساعد ذوب فلزات برای دربی همدان

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۲۷۶۷۷

شرایط نامساعد ذوب فلزات برای دربی همدان

از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور تیم ذوب فلزات بهار در شرایطی روز پنجشنبه به مصاف شهرداری مریانج در دربی استان همدان خواهد رفت که حال و روز خوبی ندارد و با لشگری از مصدوم و محروم مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، از سری مسابقات لیگ دسته سوم کشور تیم ذوب فلزات بهار در شرایطی روز پنجشنبه به مصاف شهرداری مریانج  در دربی استان همدان خواهد رفت که حال و روز خوبی ندارد و با لشگری از مصدوم و محروم مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم از ابتدای فصل با بحران مصدومیت بازیکنان خود دست و پنجه نرم کرده و همین مسئله به وضوح در مسابقات این تیم مشهود بوده است.

سرمربی تیم  ذوب فلزات با اشاره به مشکلات ناتمام این تیم افزود:علاوه بر مصدومیت های بی موقع که در این تیم تبدیل به اپیدمی شده ،ضعیف بودن قضاوت ها را عاملی تاثیر گذار در این فصل محسوب کرد.

حمید شانه ای ادامه داد: متاسفانه عدم نظارت درست در بازی ها در این سطح باعث شده شاهد کیفیتی پایین در داوری ها باشیم .

وی افزود: جز در هفته نخست که شاهد قضاوت مناسبی از داور دیدار بودیم، در سایر دیدار ها در دقایق سرنوشت ساز شاهد تصمیمات بحث برانگیز از داوران  برای این تیم بود ایم .

شانه ای در همین راستا  اظهار کرد: اشتباهات تاثیر گذار داوران علاوه بر تغییر نتایج بازی در  محرومیت چندی از بازیکنان تاثیر گذار تیم ذوب نیز دخیل بوده است.

وی ادامه داد : علاوه بر مصدومیت  ها ،محرومیت تعدادی زیادی از بازیکنان باعث شده با دستی خالی به مصاف تیم شهرداری مریانج برویم که همین مسئله مطمعنا در بازی تاثیر گذار خواهد بود.

سرمربی تیم ذوب فلزات به اتفاقات بازی در نقده اشاره و ابراز کرد :متاسفانه داور بازی در دقیقه دو یک پنالتی اشتباه را برای  تیم نقده  اعلام و در ادامه چندی از بازیکنانمان را محروم نمود و باعث شد  با توان ۳۰ درصدی در این هفته حضور داشته باشیم‌.

شانه ای در پایان خاطر نشان کرد : با وجود این شرایط سخت تمام تلاشمان را برای کسب نتیجه خواهیم کرد و به دنبال کسب حداکثر امتیازات از بازی های باقی مانده هستیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان بازی شهرداری فلزات همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۲۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس

به گزارش "ورزش سه"، فرشید باقری هافبک مرکزی و تاثیرگذار مس در بازی برابر گل‌گهر چهار کارته شد و شانس حضور در این مسابقه را از دست داد. منتظر محمد در بازگشت از اردوی تیم المپیک عراق به دلیل مصدومیت نتوانست مس را همراهی کند و مهدی ترکمان هم که در سه بازی گذشته عملکرد خوبی در غیاب منتظر داشت به دلیل مصدومیت بازی مقابل صنعت نفت را از دست داد.

نویدکیا که فهرست محدودی برای ادامه بازی‌های لیگ و جام حذفی در اختیار دارد در بازی مقابل صنعت نفت، مهدی‌زاده را در مرکز زمین جانشین فرشید باقری کرد و عرفان شهریاری بازیکن جوانی که در نیم‌فصل از گلگهر به مس پیوست به عنوان وینگر راست در پست منتظر و ترکمان به بازی گرفته شد.

رضا دهقانی سومین وینگر مصدوم هفته‌های گذشته مس بود که به تازگی به تمرینات این تیم بازگشته و در این مسابقه پس از مدت‌ها در نیمه دوم وارد زمین شد.

در نهایت مس در غیاب سه بازیکن تاثیرگذار و شاخص خودش  اولین شکست در دوران حضور محرم را تجربه کرد. نویدکیا در این مسابقه گزینه‌های زیادی برای تعویض نداشت و با میدان دادن به رضا دهقانی و محمدحسین کریم‌زاده تنها توانست از دو شانس تعویض خودش استفاده کند.

اين در حالى است كه على عدنان عراقى هم به تازگى به دليل بى‌انضباطى از تيم كنار گذاشته شده است.

مس در بازی هفته بیست و هفتم برابر سپاهان نیز محمدرضا مهدی‌زاده را به دلیل اخراج در آبادان در اختیار ندارد.

دیگر خبرها

  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • کولاک یک‌ نیمه‌ای لیونل مسی برابر نیویورک ردبولز؛ تاثیر مستقیم روی ۶ گل!
  • کشدارترین حواشی قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان بی‌تاثیر بود؛ بدون دست هم می‌توانست بازی کند!
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • ۳ مساله تاثیر گذار بر تحولات منطقه