Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان چابهار ضمن بازدید از وضعیت اراضی ملی در روستا‌های کمب للو، کمب مرادآباد و هوت آباد، عثمان آبادرمین، احمد آباد و روستای بله سر که توسط افراد سودجو تصرف شده و شامل چهاردیواری و اتاقک‌ بود از رفع تصرف و اعاده به وضع سابق خبر داد. تاریخ انتشار: 07:57 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۵۵۳ ملکوتی فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، ضمن بازدید از وضعیت اراضی ملی در روستا‌های کمب للو، کمب مراداباد و هوت اباد، عثمان ابادرمین، احمد اباد و روستای بله سر که توسط افراد سودجو تصرف شده و شامل چهاردیواری و اتاقک بود از رفع تصرف و اعاده به وضع سابق خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ملکوتی فر افزود: رفع تصرفات انجام شده مربوط به بازگشایی شوارع و مسیر‌های اصلی و معابر عمومی تصرف شده در حاشیه شهر بوده که مجموعا ده هزار مترمربع است.   دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن چابهار فاقد یگان حفاظت اراضی ملی است که در این رابطه دستور پیگیری صادر و اردیبهشت ماه امسال این یگان ایجاد شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان چابهار حفاظت از اراضی ملی حقوق بیت المال بنیاد مسکن چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه