Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@21:30:49 GMT

کشف ۱۰۵ کیلو حشیش در "گلباف"

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۷۵۴۶

کشف ۱۰۵ کیلو حشیش در 'گلباف'

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۱۰۵ کیلو حشیش از یک دستگاه خودرو وانت در عملیات مأموران انتظامی بخش "گلباف" خبر داد. تاریخ انتشار: 08:37 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۷۵۰

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ"محمد رضا فدا" بیان داشت: ماموران انتظامی بخش گلباف این فرماندهی حین گشت زنی هدفمند و نامحسوس خود در محور "نی بند-گلباف" به یک دستگاه خودروی پیکان وانت مشکوک و دستور توقیف آن را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو ۱۰۵ کیلو حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در کف آن جاساز شده بود را کشف و یک قاچاقچی را در این خصوص دستگیر کنند.

سرهنگ فدا با اشاره به توقیف خودرو گفت: قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به همراه مواد کشف شده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان اظهار داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و از شهروندان خواست جهت امنیت پایدار در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مواد مخدر میزان حشیش پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد