Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین رحمانی هزاررود روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سلطانیه به عنوان نوپاترین شهرستان در سطح استان زنجان به‌شمار می رود که در مسائل زیرساختی در اداره ها و ارگان‌های دولتی دچار مشکلاتی است.

وی از متولیان حوزه پشتیبانی ستاد انتخابات استان درخواست می شود تا توجه ویژه ای به این شهرستان از منظر تامین نیازهای سخت افزاری اعم از تجهیزات رایانه ای، ادوات خودرویی و اعتبارات ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه روستاهای ضلع شمالی شهرستان سلطانیه موسوم به روستاهای طارمات به لحاظ آنتن دهی تلفن همراه و نیز دسترسی راه های ارتباطی دچار مشکلات جدی است  از مسئولان استانی خواست تا از منظر تامین بموقع ادوات خودرویی مناسب جهت تردد در فصل بارشی و سرد سال توجه ویژه ای به شهرستان سلطانیه داشته تا انتخابات با نظم هرچه تمام تر برگزار گردد.

وی اضافه کرد: یکی از ارکان اصلی و کارویژه‌های حیاتی وزارت کشور برگزاری انتخابات است که با حفظ روحیه وحدت و همدلی میان مجریان انتخاباتی، می‌توان از تمامی مسائل و نقایص با سربلندی عبور کرده و شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و قانونی در سطح شهرستان سلطانیه بود.
این مسئول ادامه داد: فلسفه شکل گیری کمیته اجرایی، تحقق مدون و منظم سیاست های ستاد انتخابات کشور و استان در سطح شهرستان است و همه کارکنان فرمانداری و بخشداری ها باید بطور فعال و موثر در امر برگزاری انتخابات دخیل بوده و با هماهنگی کامل با رئیس کمیته اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، وحدت رویه چشمگیری را در انجام وظایف محوله به منصه ظهور برسانند.
وی اظهار داشت: موفقیت فردی در یک مجموعه آنچنان معنایی ندارد چراکه موفقیت و یا شکست کلی یک مجموعه است که به نام افراد کلید می خورد، بنابراین همگان باید برای دستاوردهای مجموعه تلاش کرده و همدیگر را برای پیشبرد اهداف کمک کنیم.

شهرستان سلطانیه در ۴۰ کیلومتری مرکز استان واقع شده است و ۳۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی زنجان سلطانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب شفقت در نخستین گفتگوی ویژه خبری خود در شبکه لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های لرستان در حوزه آب، خاک، کشاورزی، معادن، گیاهان دارویی، آبزی‌پروری و گردشگری، اظهار داشت: متأسفانه این استان متناسب با ظرفیت‌ها رشد نکرده و باید با نگاه ویژه و تلاش برای رفع مشکلات و توسعه آن گام برداریم.

وی توجه به جهش تولید و حرکت در مسیر آن را از اولویت‌های نظام عنوان کرد و افزود: پیگیر مصوبات سفر رئیس‌جمهور و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان هستم.

استاندار لرستان با اشاره به بازدیدهای مختلف خود از طرح‌های شهری، اقتصادی و زیر ساختی، گفت: در این مدت از هتل صخره‌ای خرم‌آباد، برج‌های دوقلو، راه‌آهن دورود - خرم‌آباد، ورزشگاه ۱۵ هزارنفری خرم‌آباد، کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد، ماشین‌سازی، پارسیلون بازدید کرده و پیگیری‌های لازم درباره وضعیت ساخت و تکمیل آنها از طریق ارتباط با مسئولان مربوطه انجام شده است.

شفقت، گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را مرتفع کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی اشاره کرد و گفت: همه نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون و صرفه‌جویی در تبلیغات توصیه می‌کنم.

استاندار لرستان از همه کسانی که در مرحله اول انتخابات پذیرفته نشده بودند خواست نظرات و پیشنهادهای خود را درباره توسعه و پیشرفت تولید در استان را به فرمانداران تحویل دهند تا با جمع‌بندی نظرات در راستای رشد استان از آنها استفاده شود.

کد خبر 6094986

دیگر خبرها

  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند