Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@20:26:31 GMT

مشارکت برای کاهش مشکلات اجتماعی ضروری است

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۹۵۴۷

مشارکت برای کاهش مشکلات اجتماعی ضروری است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید بر اینکه ستاد مبارزه با مواد مخدر با جدیت در راستای اجرای ماموریت های خود تلاش می کند، گفت: نباید زحمت ها و تلاش ها را زیر سوال ببریم بلکه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات حل شود و گرنه کاری پیش نمی رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد صادق بصیری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان که صبح امروز در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، با اشاره به طرح «یاری گران زندگی» افزود:هر فردی که در زندگی یا کار ناامید شود، این ناامیدی به شکست منجر خواهد شد و این طرح ابعاد شفافی دارد و همه موارد در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید طرح "یاری‌گران زندگی" با انگیزه و به خوبی پیش برود زیرا طرح خوب، مفید و کاربردی است و دستورالعمل دارد و منبع اعتباری مشخص است. لذا نباید هیچ گونه مانعی در اجرای طرح داشته باشیم و باید طبق زمان بندی برنامه پیش برود.

وی تاکید کرد: این کار نباید موانع زیادی داشته باشد، امید داریم که این طرح را تا جلسه آینده ۲۰ در صد پیش ببریم تا در ادامه مشکلات و موانع این کار بررسی خواهد شد.

بصیری با بیان اینکه طرح کانون «یاری گران زندگی» بر کانون ها تاکید دارد، اذعان کرد: یکی از مزایای کانون ها این است که هم اولیا و هم دانش آموزان در آن مشارکت دارند.

به گفته وی اعتبار این پروژه در ابتدا تخصیص داده نشده است اما باید برسی شود که در وزارت خانه چه توافقی صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان خاطر نشان کرد: پیگیری های لازم برای اختصاص اعتبار موردنیاز را انجام می دهیم تا کار متوقف نشود.

براساس این گزارش، معاون اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این جلسه گفت: مراحل ساخت کمپ ماده ۱۶ ترک اعتیاد سپاه از پارسال کلید خورد و تا کنون ۱۶ میلیارد در این طرح هزینه شده است که در این رابطه  یک مجموعه کامل در حال ساخت است که تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت کار صورت گرفته است  و پیش بینی می کنیم 5 آذرماه سال جاری این مرکز مورد بهره برداری قرار گیرد.

مجید ستایش نیا، با بیان اینکه مساحت این اردوگاه ۳۰ هزار متر مربع است، افزود:  پیش‌بینی می شود که در فاز اول راه اندازی این مرکز توانایی جذب پذیرشت ۱۰۰ نفر را داشته باشیم ضمن آنکه باید عنوان کرد گنجایش نهایی این مرکز ۴۰۰ نفر خواهد بود که می تواند به عنوان بزرگ‌ترین اردوگاه جنوب شرق کشور معرفی شود.

وی با تاکید بر اینکه سپاه قصد دخالت در کار دستگاه های دولتی را ندارد، تاکید کرد: هدف ما کمکی در زمینه کاهش  آسیب های اجتماعی و اعتیاد و کمک به دستگاه های متولی همانند بهزیستی و علوم پزشکی است.

 

 

بیشتر بخوانید: خواهان حل مشکلات ایجاد شده در ارتباط با اعتیاد هستیم انعقاد تفاهم نامه سه جانبه برای کاهش اعتیاد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان اعتیاد ستاد مبارزه با مواد مخدر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیرخارجه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر امروز در نشست امنیتی ریاض، تاکید کرد: ما تمایل داریم که کشور مستقل فلسطین را تشکیل دهیم و به خشونت و درگیری‌های ۷۰ ساله پایان دهیم.

وی افزود: جامعه بین‌الملل مخالف راه حل نظامی در رفح است، چرا که منجر به وقوع فاجعه‌ای انسانی خواهد شد.

سامح شکری تاکید کرد: هم اکنون طرحی برای آتش‌بس در غزه روی میز است و دو طرف باید آن را مورد بحث و بررسی قرار داده و منتظر تصمیم نهایی هستیم.

وی افزود: ما باید شروطی را تعیین کنیم که منجر به مشارکت حماس در تشکیل کشور فلسطین شود. مادامی که اشغالگری وجود داشته باشد، مقاومت نیز طبق قوانین بین‌الملل قابل توجیه است.

کد خبر 6092433 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • خودکشی در ۲۳ کشور دنیا جرم و اجرای کامل سند ملی خودکشی در ایران ضروری است
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • وزیرخارجه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است