Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:02:11 GMT

سپیدرود میهمان آرمان گهر سیرجان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۲۵۷۴

سپیدرود میهمان آرمان گهر سیرجان

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علیرضا وهابی، مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: از سری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در چهارچوب هفته نهم، عصر امروز تیم سپیدرود رشت مقابل آرمان گهر سیرجان قرار می‌گیرد.

او افزود: این مسابقه که قرار بود در روز پنجشنبه (۲ آبان ماه) برگزار شود، با تغییر زمان برگزاری از سوی سازمان لیگ، راس ساعت ۱۵ امروز (۳۰ مهرماه) در ورزشگاه امام علی (ع) شهر سیرجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: قضاوت این دیدار برعهده محمدرضا تارخ است.

بیشتر بخوانید :  شهرآورد شمال، عاری از گل

علیرضا وهابی در پایان تصریح کرد: سپیدرود رشت با ۱۲ امتیاز ذر مکان هشتم جدول و آرمان گهر سیرجان با ۵ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

 

انتهای  پیام / ق

 

جدال سپیدرود رشت با آرمان گهر سیرجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند

به گزارش "ورزش سه"، مارینوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر بعد از برتری تیمش برابر فجرسپاسی در کنفرانس خبری گفت: می‌خواهم از هواداران‌مان که از سیرجان آمدند تشکر کنم و از سیرجان آمدند. نتایج اخیرمان خوب نبود و حمایت‌شان برای‌مان مهم بود.

ویدئو: 331110

او در مورد بازی گفت: من خیلی سبک تیم حریف را دوست دارم و انتظار بازی سختی را داشتم و چیزی که کار را برای ما سخت‌تر کرده بود جو استادیوم بود. یک سری صحنه‌ها بود که باید از آن جلوگیری شود ولی خیلی جو خوبی حاکم بود. مقابل تیمی بازی کردیم که سازماندهی خوبی داشتند. من به بازیکنانم گفتم صبر داشته باشند تا آن لحظه‌ای که بتوانند گل بزنیم.

او در پایان گفت: من رضایت دارم از تمرکزی که بچه‌ها داشتند. به خاطر اینکه ما تیم باتجربه‌تری بودیم و بازیکنان با کیفیتی داشتیم توانستیم نتیجه را بگیریم. واقعا گلزنی در دقایق پایانی راحت نبود.

دیگر خبرها

  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور