Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@01:08:35 GMT

سرپرست جدید فرمانداری پلدختر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۵۰۰۴

سرپرست جدید فرمانداری پلدختر منصوب شد

حسن رضاییان به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان پلدختر منصوب شد. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، بعد ازمدت‌ها خالی‌ماندن صندلی فرمانداری پلدختر و اداره‌شدن چهارماهه توسط سرپرست، حسن رضاییان به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان پلدختر معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس‌از سیلاب ویرانگر فروردین ماه پلدختر نعمت‌الله دستیاری از فرمانداری پلدختر عزل و علی سیف که مدیرکل پدافند غیرعامل استان لرستان بود در حکمی از طرف سیدموسی خادمی استاندار لرستان به‌عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان سیل‌زده منصوب شد.

جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر عصر امروز به‌منظور تودیع و معارفه فرماندار پلدختر با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری لرستان و جمعی از مسئولان در محل سالن شهدای فرمانداری برگزار شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری لرستان منصوب شدسرپرست فرمانداری نظرآباد منصوب شدفرماندار شاهرود منصوب شد

در این مراسم از زحمات علی سیف سرپرست سابق فرمانداری پلدختر تقدیر و با پیشنهاد استاندار لرستان و حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، حسن رضاییان به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد. وی سابقه فرمانداری الشتر در دولت احمدی‌نژاد و مدیرکل امور تملیکی لرستان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدمهدی طهرانچی»، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، «محمدرضا جابر انصاری» را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد منصوب کرد.

«جابر انصاری» متولد سال ۱۳۵۳ بروجرد، دارای مدرک دکترای تخصصی رشته مدیریت دولتی گرایش تصمیم‌گیری و خط‌مشی‌گذاری عمومی و عضو هیئت عالی دانشگاه بروجرد است.

بنابراین گزارش، «طهرانچی» طی نامه‌ای جداگانه، از زحمات و تلاش‌های «سیامک بهاروند» رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و واحد خرم‌آباد قدردانی و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 6088238

دیگر خبرها

  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر