Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@00:33:35 GMT

افزایش ۴۵ درصدی پرداخت صدقه در زنجان

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۰۴۱۴

افزایش ۴۵ درصدی پرداخت صدقه در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه توانمند سازی مددجویان به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های این نهاد در حوزه خدمت رسانی به جامعه هدف، باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد گفت:نیاز سنجی صحیح، شناسایی کامل نیاز‌ها، برنامه ریزی مناسب برای رفع نیاز‌های مددجویان تحت حمایت واولویت بندی خدمات از مولفه‌های مهم حوزه توانمندسازی جامعه هدف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او با اشاره به اینکه محدویت‌ها وکمبود‌ها در هیچ بخشی نباید مانعی برای خدمت رسانی اثربخش به جامعه هدف باشد، افزود:سمت وسوی فعالیت هادر همه بخش‌ها باید تلاش برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت از طریق بستر سازی برای ایجاد در امد باثبات وپایدار با محوریت اشتغال وتوسعه مشارکت‌های مردمی در برنامه‌های اجرایی این نهاد باشد.
صفری با تاکید براینکه بهره گیری بیشتر از ظرفیت‌ها واعتبارات مردمی باید بیش از گذشته مورد توجه باشد، ادامه داد: ایجاد مراکز نیکوکاری وتقویت این تشکل‌های مردمی با هدف شبکه سازی در حوزه خیر واحسان و واگذاری وبرون سپاری بخشی از امور به این مراکز از راهکار‌های مهم افزایش مشارکت‌های خیران وآحاد مختلف جامعه در برنامه‌های فقر زدایی وتوانمندسازی کمیته امداد است.
او دستاورد مهم افزایش مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد را رضایتمندی جامعه هدف این نهاد وافزایش سرمایه‌های اجتماعی نظام دانست وگفت:کار جهادی وانقلابی باید بعنوان گفتمان غالب در همه بخش‌های کاری نهادینه شده ودر حوزه اقدام وعمل نیز جاری شود تا اثربخشی کارکرد‌ها ارتقاء یافته واعتماد افزایی واطمینان بخشی برای مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی این نهاد را داشته باشد.
صفری در ادامه به اثربخشی مناسب مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان اشاره کردوافزود: مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در پایان ۶ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بویژه در طرح‌های اکرام ومحسنین وصدقات افزایش قابل توجهی داشته است.
او از افزایش ۴۵ درصدی پرداخت صدقه توسط شهروندان زنجانی در ۶ ماهه نخست امسال خبر دادوگفت:خیران زنجانی بیش از چهار میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان طی شش ماهه امسال در قالب صندوق‌های صدقات به منظور کمک به مددجویان تحت حمایت این نهاد به کمیته امداد استان زنجان صدقه پرداخت کرده اند.
انتهای پیام/ن   افزایش پرداخت صدقه توسط شهروندان زنجانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی

ناصر مرادی پویانی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار‌های یک نفره ۱۰ میلیون ریال، ۲ نفره ۱۰ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره ۲۰ میلیون ریال، چهار نفره ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

به گفته مرادی پویانی هم اکنون تعداد ۶۱۸۰۸ نفر در قالب ۲۷۵۲۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است