Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@22:14:52 GMT

امباپه: می‌خواستم PSG بداند چقدر تاثیرگذارم

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۵۳۱۰۳

امباپه: می‌خواستم PSG بداند چقدر تاثیرگذارم

کیلین امباپه ستاره PSG که دیشب به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و در مقابل کلوب بروخه هت‌تریک کرد گفت خیلی دلش می‌خواسته به میدان رفته و ثابت کند می‌تواند به باشگاهش کمک کند.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب در خانه کلوب بروخه شبی درخشان را سپری کرد و با نتیجه 5-0 به پیروزی رسید. دو گل PSG در این بازی توسط ایکاردی و سه گل این تیم توسط کیلین امباپه به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امباپه بعد از مدتی مصدومیت دوباره برای PSG به میدان رفت و تنها سی دقیقه زمان نیاز داشت تا ثابت کند این باشگاه در دوران غیبت او چه مهره ارزشمندی را از دست داده بوده.

 

 

امباپه که در دقیقه 62 به بازی آمد در این زمان حدودا سی دقیقه‌ای سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. امباپه که اخیرا از مصدومیت ران پا رهایی یافته زمانی که بعد از مدتی غیبت وارد زمین شد بسیار پرتلاش ظاهر شد و به نظر می‌رسید می‌خواهد خودش را ثابت کند. موضوعی که امباپه در پایان بازی آن را تایید کرد.

 

امباپه در پایان بازی گفت:" می‌خواستم از اول بازی کنم و فکر می‌کردم از اول در میدان هستم. ولی مربی تصمیمش را گرفت و من باید قبول می‌کردم. می‌خواستم به زمین برگردم و ثابت کنم که حتی زمانی که بازیکنهای دیگر تیم خوب بازی می‌کنند، بدون من سر کردن برای PSG دشوار است. حالا می‌خواهم به جنگیدن ادامه بدهم تا هم جایگاهم را دوباره بدست بیاورم و هم تیم را به حداکثر توانش برسانم".

 

ستاره فرانسوی در ادامه گفت:" فوتبال، عشق است و من عاشق فوتبال بازی کردن هستم. دو ماه می‌شد که نتوانسته بودم فوتبال بازی کنم و برای همین مشتاق حضور در زمین بودم".

 

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

هافبک بوسنیایی دیگر برای تیم ملی خود به میدان نخواهد رفت.

طرفداری | میرالم پیانیچ، هافبک سابق رم، یوونتوس و بارسلونا دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین را ندارد.

میرالم پیانیچ که به تازگی 34 ساله شده است، در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد از فوتبال ملی خداحافظی کرده و دیگر برای تیم ملی بوسنی و هرزگوین به میدان نخواهد رفت. هافبک الشارجه امارات در طول 16 سال حضور خود در تیم ملی بزرگسالان، 115 بازی برای بوسنی و هرزگوین انجام داد و 17 گل و 29 پاس گل نیز ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • فقط یک نفر شهامت داشت امباپه را سرجایش بنشاند
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!