Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جودو، تعلیق جودوی کشورمان از سوی فدراسیون جهانی را ظالمانه و خیانتی آشکار عنوان کرد.

آرش میراسماعیلی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات جودوی استان کرمانشاه، اظهارداشت: فدراسیون جهانی نباید تنها طبق ادعای کذب یک ورزشکار چنین اقدامی را علیه جودوی ایران انجام می داد و از اعزام تیم های کشورمان در رده های سنی مختلف ممانعت می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با بیان اینکه جودو در سال های گذشته پیشرفتی در حوزه آموزش نداشت، افزود: خوشبختانه طی ماه های اخیر شاهد تحولی جدی و بنیادی در این حوزه و همچنین حمایت از رده های سنی پایه بوده ایم.

میراسماعیلی همچنین با اشاره به موقعیت خوب جودوی کرمانشاه، از این استان به عنوان یکی از پایگاه های مهم در شناسایی و رشد نخبگان یاد کرد و گفت: با مقداری توجه بیشتر می توان شاهد موفقیت های خوبی از سوی ورزشکاران این استان در رشته جودو باشیم.

رئیس فدراسیون جودو گفت: انتظاری که از رئیس جدید هیات کرمانشاه داریم این است که برای همگانی کردن طرح ملی جودو اهتمام لازم را داشته باشد تا شاهد افزایش جمعیت ورزشکاران سازمان یافته این رشته باشیم.

وی گفت: رئیس جدید هیات جودوی کرمانشاه باید بتواند با ایجاد وحدت و همدلی میان اعضای خانواده در مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر جودو قدم بردارد.

میراسماعیلی در پایان از تلاش های عباس آبادی رئیس سابق هیات جودو کرمانشاه و حمایت های رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از این هیات قدردانی کرد.

در این مجمع، حسین امیری با کسب ۱۵ رای به مدت چهارسال به عنوان رییس جدید هیات جودوی استان کرمانشاه انتخاب شد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۵۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد

یکی از برجسته‌ترین و باسابقه‌ترین مربیان و کارشناسان والیبال ایران ایران، مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی عضو هیئت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود. 

لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند

 

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:

«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاج شهرستانی عضو شورای شهر رشت ۶ ماه تعلیق شد
  • تحریم های آمریکا ظالمانه است
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • رئیس جمهوری اسلامی ایران وارد لاهور شد