Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی روز پنجشنبه در همایش یاوران وقف در آستان شیخ صدوق اظهار داشت: سازمان اوقاف با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریالی در یک شرکت دانش بنیان توانست ۳۷ قلم از تجهیزات پزشکی عمل قلب باز را که قبل از تحریم‌ها از خارج وارد می شد را با همت متخصصان داخلی و با قیمتی بسیار نازل تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف در زمینه تولید ایمپلنت‌های پزشکی نیز با شرکت‌های دانش بنیان مشارکت می کند، افزود: امسال با  سرمایه گذاری این سازمان و تلاش متخصصان ایمپلنت‌های استخوان و دندان نیز در داخل کشور تولید شده است که به زودی به تولید انبوه خواهد رسید.

خاموشی ادامه داد: سازمان اوقاف و امور خیریه با استفاده از منابع مالی و درآمد موقوفه‌ها به دنبال بی نیازی کشور از واردات کالاهای خاص و دانش بنیان است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

وی در ادامه با تاکید براینکه سازمان اوقاف موظف است موقوفه‌ها را در جهت نیات وقف کننده‌ها هزینه نماید، ابراز کرد: تمامی وقفنامه‌های واقفان به دقت مطالعه می شود و برای رفع ابهام از برخی وقفنامه‌ها کمیته فقهی برای پیدا کردن دقیق نیت واقفان در سازمان اوقاف ایجاد شده است.

خاموشی در خصوص کارهای عمرانی در بقاع متبرکه و اراضی وقفی نیز اظهار داشت: کمیته عمرانی ویژه‌ای متشکل از کارشناسان و مهندسان در این سازمان ایجاد شده است تا تمامی امور عمرانی با رای و نظر کارشناسان انجام شود.

همایش یاوران وقف امروز پنجشنبه در آستانه آغاز دهه وقف با حضور حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری و جمعی از علماء، روحانیون و ائمه جماعات شهر تهران در آستان شیخ صدوق شهرری برگزار شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت دانش بنیان وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۶۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید

آیت‌الله محمدرضا ناصری  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد،  بر نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید تاکید کرد و گفت‌: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، راه میان‌بر برای جهش تولید است.

 وی اعلام کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند خیلی از مسائل و مشکلات ما را حل کنند و با وجود این شرکت‌ها، هیچ بن‌بستی در بخش تولید و صنعت نباید وجود داشته باشد.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • تاکنون از ۳۹ شرکت دانش بنیان حمایت کرده ایم
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران