Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلامی گفت: این جوان فوتبالیست را ستایش می کنم که این شجاعت را داشت یک پیام الهی و جهانی را از روی سینه اش ارسال کرد که اطاعت از رهبری تنها راه نجات کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد؛ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع سبزپوشان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این کلام که اطاعت از رهبری تنها راه نجات کشور است، حقیقت بوده و این کلام الهی و واقعیت است و شعار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر پاسدار حسین سلامی اظهار کرد: من این جوان فوتبالیست را ستایش می‌کنم که این شجاعت را داشت یک پیام الهی و جهانی را از روی سینه اش ارسال کرد که اطاعت از رهبری تنها راه نجات کشور است.

سردار سلامی گفت: عالمان بزرگ، راسخان دین، اولیاء بزرگ الهی، سفینه‌های نجاتند و تا وقتی از این نعمت بهره مندیم، به این ممکلت هیچ آسیبی نمی‌رسد.

او افزود: نعمت رهبری برای دشمن یک حسرت و آه است بزرگترین ضعف دشمن نداشتن یک رهبر است. آن‌ها می‌گویند ما قدرت داریم، اما رهبر و تدییر نداریم و ما به واسطه نداشتن رهبر شکست می‌خوریم.

سردار سلامی تصریح کرد: اسلام عنصر دیگری است که به ما روح می‌دهد، هدف و قدرت می‌دهد، وقتی ما مرگ در راه خدا را آغاز زندگی بدانیم، در هیچ صحنه‌ای عقب نمی‌نشینیم. ایمان وقتی ظهور پیدا می‌کند، دشمن عقب می‌نشیند و معنویت که رهبر معظم انقلاب به عنوان گوهر درونی سپاه بر آن تاکید می‌کند، برای همین است.

او تاکید کرد: باید ایمانمان را قوی کنیم، با خدا مرتبط باشیم و به مردم نیز توجه کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار کرد: مردم قاعده قدرت ما هستند. رهبری قائمه نظام ماست، استوانه محکم و وسیع که تمامیت نظام به آن متکی است، مردم و قاعده این نظامند، وقتی این قائمه و قاعده به هم مرتبط می‌شوند، هیچ قدرتی قادر به شکست دادن ملت نیست.

سردار سلامی با بیان اینکه خداوند دستان دشمنان مارا بست، مرز‌های آنان را متوقف کرد، قلبهایشان را از تپش انداخت، اظهار کرد: آن‌ها می‌خواستند دل‌های ما و قدرت عکس العمل را از ما بگیرند، تا ما واکنش نشان ندهیم و بر ما غلبه کنند.

او افزود: آنگاه خداوند راه‌ها را بست، دستهایشان را بست، ذهنهایشان را بست، زبانشان را قفل کرد و نتوانستند تعقل کنند و هرگاه چنین شد، بدانید حق با این طرف است.

سردار سلامی بازخوانی ایام الله را آیینه آینده ما دانست و گفت: خداوند برای ما کافی است. عمل می‌کنیم، دشمن متوقف می‌شود، می‌ماند و می‌بینیم خداوند چگونه راه را بر دشمنان ما بسته است.

او بیان کرد: دشمنانی که ما با آن‌ها درگیریم، در طول تاریخ به این قدرت و سیطره نبودند و آن‌ها بیش از نیمی از قدرت نظامی عالم را در اختیار دارند. وقتی باهم جمع می‌شوند، تقریبا ۶۰ درصد کل قدرت نظامی عالم در اختیار آنهاست و نزدیک ۵۰ درصد اقتصاد تمام عالم را دارند.

سردار سلامی اظهار کرد: وقتی با هم ائتلاف می‌کنند و به هم پیوند می‌خورند، بیش از ۶۰ درصد سیطره سیاسی عالم در اختیار آنهاست و در حوزه فرهنگ و فضای مجازی چیزی کم ندارند، اما نمی‌توانند تصمیم بگیرند.

او  گفت: کفار نمی‌توانند بر شما سبقت بگیرند و رهبر عظیم الشأن انقلاب نیز تاکید داشتند که همه استعداد ممکن را برای مواجه‌های بزرگ با دشمنانی که به ظاهر بزرگند به صحنه بیاوریم. البته نباید دشمن را کوچک شمرد و ما اینکار را نمی‌کنیم، اما خود را در مقابل دشمن کوچک نمی‌شماریم، چون به خداوند متصلیم.

سردار سلامی تصریح کرد: قطره وقتی به دریای بی انتها می‌پیوندد، همان خصوصیت را پیدا می‌کند و لشکر اسلام تمام ناشدنی است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: این جنگ که امروز همه جانبه جریان دارد، (در میدان اقتصاد، عرصه فرهنگ، سیاست، عملیات روانی و جنبه‌های اجتماعی) برای چنین جنگی این ملت آنقدر بزرگ شده است، که حتی آن را حس نمی‌کند.

سردار سلامی با بیان اینکه در یک جنگ بزرگ و بی مثال در تاریخ معاصر قرار داریم، بیان کرد: در هیچ جای تاریخ نمی‌توانید بیابید که همه جای جهان قدرتمند علیه یک ملت بسیج شده باشند و آن ملت بایستند و پیش برود و آسیب نبیند، این فقط به برکت ایمان الهی است.

او ابراز داشت: ما پاسداران، این حقیقت را با ایمان قلب بپذریم و با قلبهایمان از انقلابمان دفاع کنیم و تا وقتی ایمان داریم، به خدا تکیه می‌کنیم و هیچ کسی را شریک خدا در اعمالمان نمی‌دانیم و نیتی جز رضای خداوند نداریم، ما بر هر دشمنی غالبیم و این را حقایق میدان می‌گویند. حقیقت ایمان عامل اصلی توفیقات است.

بیشتر بخوانید:دشمن را در دریا، زمین و آسمان خوار و ذلیل کرده‌ایم

سردار سلامی با اشاره به اینکه امروز قوی‌تر از دشمنانمان هستیم، بیان کرد: قوی بودن تنها به داشتن قدرت نیست و کسی قوی است، که قدرت اعمال قدرت را داشته باشد و نه فقط قدرت داشته باشد.

انتهای پیام/س

تمجید سردار سلامی از حرکت یک فوتبالیست

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلامی فوتبالیست رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۷۲۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اگر کارفرمایان بتوانند اعتماد نیروهای خود در محیط کار را فراهم کنند، به بهره‌وری بیشتری دست می‌یابیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی شامگاه _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ به مناسبت فرارسیدن هفته کار و کارگر در جمع کارگران شرکت نفیس‌نخ اظهار کرد: اگر کارفرمایان بتوانند اعتماد نیروهای خود در محیط کار را فراهم کنند، به بهره‌وری بیشتری دست می‌یابیم.

وی تصریح کرد: ایجاد حس اعتماد، انتشار و ترویج روحیه اعتماد و صیانت از این اعتماد اصل کار است که این فضای صمیمی و اعتمادبخش در شرکت نفیس‌نخ مشهود است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین به عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: موشک‌های ایران که راهی سرزمین‌های اشغالی شد به اقتدار کشور کمک کرد و امروز با عزت می‌توانیم حرف زیادی در عرصه جهانی داشته باشیم.

رفیعی آتانی افزود: جنگ که تمام شد برخی از سپاهیان به امام (ره) گفتند که دشمنی استکبار پایانی نخواهد داشت و باید خود را تقویت کنیم و ایشان به سپاه اعتماد کردند. در ادامه به دنبال ساخت تسلیحات نظامی افتادیم تا وابسته نباشیم و گروه شهید طهرانی‌مقدم وارد عرصه شدند و وارد تولید تسلیحات دفاعی شدیم و امروز این خلاقیت و ابتکار موجب اقتدار کشور شده است.

وی ادامه داد: به تدریج ظرفیت بسیار خوبی در سپاه ایجاد شد و در صنعت موشکی با حضور طهرانی‌مقدم‌ها به استقلال رسیدیم و امروز باید از این فرصت استفاده کرده و اسرائیل غاصب را سرجایش بنشانیم.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به قدرت‌نمایی نظامی ایران در در عملیات وعده صادق گفت: در این عملیات همه پایگاه‌های دشمن فعال، قدرت رهگیری و ماهواره‌ها روشن بود تا بتوانند از خود دفاع کنند؛ اما با همه دستگاه‌های پیشرفته که آسمان‌ها را رصد می‌کردند، نتوانستند با پهپادهای ما مقابله کنند.

رفیعی آتانی افزود: همین آمریکا که با جنگ آشنا است، به رژیم اسرائیل گفته بود ایران از خاک خودش به شما حمله نمی‌کند؛ اما تصور درستی از ما نداشت و امروز بر همگان اثبات شده که آنچه در ظاهر از آمریکا گفته می‌شود، با آنچه در میدان نبرد و واقعیت هست فاصله زیادی وجود دارد.

وی ادامه داد: ما در اوج قدرت قرار داریم و آمریکا تصور درستی از قدرت ایران ندارد و هر چه‌قدر تلاش می‌کند روی پاهایش بایستد تا اوج قدرت ما را ببیند، باز هم از دیدن و درک واقعیت عاجز است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین وعده صادق را اخلاقی‌ترین جنگ در پیچیده‌ترین شرایط صحنه نبرد دانست و گفت: به این ترتیب در پیچیده‌ترین نبرد دنیا پیروز شدیم و در حالی که به بیمارستان، کودک، زن و سالمند حمله نکردیم و فقط مقر نظامی و ایستگاه جاسوسی را زدیم، دشمن مستأصل شد.

رفیعی آتانی با بیان اینکه قدرت دشمن برای ما قابل اندازه‌گیری است، اضافه کرد: با تسلیحات ته‌انباری خود دشمن را زدیم و گنبد آهنین ناکارآمد شد و در گام بعدی سرعت موشک‌های بالستیک را به رخ کشیدیم. رژیم اسرائیل برای اقناع افکار داخلی خود گفت ایران را می‌زنیم، اما آمریکا ترسید و پیام داد که اسرائیل این کار را نکن و همه این‌ها نمایانگر اقتدار ایران اسلامی است.

کد خبر 748903

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • (ویدئو) اشک‌های سردار رادان در قم
  • سردار رادان: چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می‌شود
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان