Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: کارگران معترض این شرکت پس از ۳۲ روز، تجمعات صنفی خود را پایان داده و به مدت یک ماه به تعمیرات کارخانه می‌پردازند.

یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص پایان مشروط اعتصابات گفت: کارگران هفت تپه که ۳۲ روز دست به اعتصابات قانونی زده بودند تا صدایشان شنیده و مطالباتشان پرداخت شود، تجمعات صنفی خود را به طور مشروط پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارگر نیشکر هفت تپه اظهار کرد: کارگران معترض در روز‌های اول تجمعشان در کنار اعتصاب، به کشت نیشکر ادامه دادند و اکنون که تعمیرات کارخانه اولویت دارد، مجددا نشان دادند که دلسوز واقعی هفت تپه هستند و به اعتصاب خود پایان دادند.
وی افزود: کارگران هفت تپه اعلام کرده اند که تا پایان فصل تعمیرات کارخانه (حدود یکماه دیگر) به تعمیرات کارخانه می‌پردازند، اما در صورتی که در این بازه یکماهه مسئولان شهرستان و استان پیگیر مطالبات آنان نباشند و پاسخ خواسته‌های آنان را ندهند مجددا اعتراض خواهند کرد. انها امیدوارند آغاز فصل بهره برداری آغاز تحولات کارخانه باشد.
این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ابراز کرد: مسئولانی که همیشه می‌گویند به کار خود ادامه دهید و در کنار آن مطالبات خود را پیگیری کنید، حالا زمان آن رسیده که نشان دهند اگر کارگران اعتصاب نکنند، هم جواب مطالباتشان داده می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هفت تپه کارخانه نیشکر هفت تپه اعتراضات کارگری مطالبه گری خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۸۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، امیر رضا رجبی با حضور در این مجموعه از توانمندی‌های مجموعه کشت و صنعت جوین نظیر کارخانه اسید سیتریک، کارخانه قند چغندری، واحد تولید بذر، واحد فناوری‌های نوین و دیگر قسمت‌های این شرکت بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: این مجموعه باعث افتخار استان و کشور است که با سابقه طولانی در کشاورزی و صنعتی به حوزه فن آوری‌های نوین در توسعه تکنولوژِ قدم گذاشت.

 مدیرکل صمت خراسان رضوی افزود: این مجموعه در گذشته نمانده و با استفاده از تکنولوژی روز به سوی آینده حرکت می‌کند و این مهم راز ماندگاری این شرکت بزرگ است.

دیگر خبرها

  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • (ویدئو) فیلم لحظه پلمب طلافروشی‌ها در مشهد
  • پلمب تعدادی طلافروشی در مشهد
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • جان‌فشانی در سنگر تولید
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی