Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان شهرستان پرند با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان درخواست پیگیری مشکلات شهری در این شهرستان را داشت.

این شهروند نوشته بود: شهر جدید پرند هیچگونه پل عابری ندارد و فاز چهار که هنوز خاکی و آسفالت نشده است و مترو پرند چه زمانی درست می‌شود؟

بیشتر بخوانید: پرونده مسکن مهر پرند تا شهریور ۹۸ بسته می‌شود/ اتصال مترو به پرند در آینده‌ای نزدیک 

پاسخ شهرداری پرند؛

حسنی سرپرست شهر جدید پرند در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این موضوع گفت: در حال تحویل گرفتن شهر جدید پرند از شرکت عمران هستیم و یک تا دو ماه آینده زمانی که شهر را به طور کامل از شرکت عمران تحویل بگیریم فاز‌های دو به بعد را آسفالت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: کار‌های مکاتباتی برای آسفالت خیابان‌ها انجام شده و بعد از تحویل شهر آسفالت خیابان ها را شروع می‌کنیم.

سرپرست شهر جدید پرند درباره تاسیس پل عابر در شهر جدید پرند، گفت: هنوز برنامه‌ریزی برای ساخت پل عابر انجام نشده است و فقط یک نقطه حادثه خیز در مقابل دانشگاه آزاد بررسی شده و با رایزنی‌هایی که انجام دادیم به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم تا پل عابر مکانیزه در این محل نصب شود.

حسنی درباره مترو پرند بیان کرد: متروی پرند متولی آن شرکت عمران و شهرداری تهران است و شهرداری پرند در این مورد اطلاعی ندارد چرا که به حوزه فعالیتی ما مربوط نیست.

انتهای پیام/

متولی ایجاد مترو در شهرجدید پرند فرمانداری نیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تهران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۹۴۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • استفاده از توانمندی‌ دانش‌بنیان‌ها برای رشد و توسعه مدیریت شهری اصفهان
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز