Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی شنیده‌ها از سوی منابع غیررسمی حکایت از آن دارد که قایق این دو صیاد دچار خرابی شده و به احتمال زیاد به دلیل شرایط جوی و دریایی و جریان شدید آب، قایق آنها به سمت آب‌های بین المللی شناور شده است.

فرماندار شهرستان جاسک دوشنبه با تایید این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته این دو صیاد در آب‌های محدوده کوه مبارک ناپدید شده اند و هم اکنون مردم محلی و ارگان‌های مختلف از جمله نیروی دریایی سپاه، بنادر و دریانوردی، نیروی دریایی ارتش مشغول جستجو و نجات برای یافتن این صیادان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رادمهر خاطرنشان کرد:  مرکز کنترل و نجات دریایی اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک به شناورهای در حال عبور در دریای عمان نیز پیام اضطرار ارسال کرده است.

وی بیان داشت: با وجود تلاش‌های بسیار برای پیدا شدن این دو صیاد، هنوز خبری از آنها نیست ، اما عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد.

کوه مبارک یکی از مناطق راهبردی واقع در شرق استان هرمزگان در جنوب کشورمان است که در بخش بیابانی شهرستان جاسک و در کرانۀ دریای عمان واقع شده است.

این منطقه در دهانه ورودی دریای عمان به تنگه راهبردی هرمز واقع شده و هر شناوری که بخواهد وارد تنگه هرمز و خلیج فارس شود باید از مقابل این منطقه عبور کند.

شهرستان جاسک در ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است و کوه مبارک در فاصله ۶۵ کیلومتری مرکز جاسک قرار دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرجاسک بنادر و دریانوردی هرمزگان حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیر اداره بندر و دریانوردی شهرستان جاسک گفت: با توجه به رفت وآمد شناور‌ها در حوضچه بندر و احتمال بروز آتش سوزی الحاق این شناور از نیاز‌های این اداره بود.

بیشتر بخوانید؛ بازگشت یدک کش خلیج فارس چهار به چرخه خدمات حمل و نقل دریایی
محمدامین امانی افزود: این شناور با ۷ نفر خدمه در بندر جاسک از امروز پهلو گرفته است.
وی گفت: این شناور قبل از پهلوگیری در بندرجاسک در بندرعباس خدمت رسانی می‌کرد.

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • مالیات بر سوداگری، صیاد دلالان نه مردم عادی
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی