Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:15:27 GMT

شهرک معدنی در اردبیل راه اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۰۷۹۰۱

شهرک معدنی در اردبیل راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رامین صادقی عصر دوشنبه در جلسه شورای معادن استان اردبیل عنوان کرد: خوشبختانه با توجه جدی به راه اندازی صنایع تبدیلی در بخش معدن شاهد اشتغال بیش از گذشته در این بخش هستیم.

وی با استقبال از طرح‌های سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف، افزود: با فراهم شدن شرایط برای نخستین بار شهرک خصوصی معدنی در منطقه افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: فاز نخست این شهرک با سرمایه گذاری یکصد میلیارد تومانی همراه خواهد شد که اشتغال ۱۰۰ نفری را نیز در پی دارد.

وی تأکید کرد: ایجاد صنایع تبدیلی در بخش معدن می‌تواند نوید دهنده به نقطه عطف رسیدن ارزش افزوده اقتصادی باشد.

صادقی از برنامه ریزی برای احداث کارخانه تولید کنسانتره مس در استان خبر داد و یادآور شد: فرآوری عناصر معدن از جمله دیگر موارد حائز اهمیت در استان اردبیل است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل یادآور شد: از جمله ویژگی‌های بارزی که در استان اردبیل شاهد آن هستیم برخورداری از معادن غنی و خدادادی بوده و باید از چنین بستری به بهترین شکل ممکن برای رونق اقتصادی و اشتغال زایی بهره گرفت.

صادقی تصریح کرد: مطالعات اساسی در زون‌های معدنی استان اردبیل نیازمند ارتقا بوده تا طرح‌های سرمایه گذاری و دارای توجیه بر اساس قوانین اجرایی شود.

کد خبر 4758077

منبع: مهر

کلیدواژه: صنعت و معدن و تجارت اردبیل معدن اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر ایلام مرز مهران بارش باران گرگان سانحه تصادف قزوین خطبه های نماز جمعه شهرکرد استانداری سمنان مشهد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۰۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • باشگاه خبرنگاران پلیس در اردبیل راه اندازی شد
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد