Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت،  علی ساری ، با تایید اخبار منتشر شده مبنی بر مراجعه مکرر تعداد زیادی از جمعیت مردم اهواز به اورژانس بیمارستان‌های این شهر به دلیل بروز مشکلات تنفسی در تشریح دلیل ایجاد این مشکل، گفت: وجود مواد آلاینده موجود در هوای اهواز باعث شد که با اولین بارندگی‌های پاییزی، مشکلات تنفسی برای مردم این شهر ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان‌های اهواز با کمبود کپسول اکسیژن و پزشک مواجه شدند

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه به دلیل تعداد محدود بیمارستان‌های اهواز و کمبود امکاناتی همچون کپسول گاز اکسیژن و نبود پزشک به تعداد کافی، ظرفیت و امکانات کنونی مراکز درمانی این شهر پاسخگوی نیاز مردم نبوده و باعث سردرگمی مراجعان و ایجاد اختلال در روند پاسخگویی از سوی کادر درمانی به آنها شده است.

وی تصریح کرد: تعداد محدود بیمارستان‌های اهواز و مشکلات زیست محیطی که در شرایط کنونی سلامت مردم را تهدید می‌کند، می‌طلبد که مسئولان حوزه سلامت روند ساخت بیمارستان‌های مصوب شده به ویژه بیمارستان هزار تخت‌خوابی این شهر را تسریع بخشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، اظهار کرد: البته لازم است با افرادی که به هر دلیلی در رفع آلودگی محیط زیست ناشی از وجود گاز فلر و کاشت درختان کهور آمریکایی در استان خوزستان کوتاهی می‌کنند به طور جدی برخورد شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در بیان مشکلات زیست محیطی ناشی از کاشت درختان کهور آمریکایی، تاکید کرد: این درختان خطرناکترین گونه‌های گیاهی هستند که در خوزستان کاشته شدند و سلامت شهروندان را به خطر انداخته‌اند، کما اینکه اعتراض‌های زیادی مبنی بر ضرورت توقف کاشت این درختان و جایگزینی درختان سازگار با طبیعت این استان همچون نخل بجای آنها وجود داشته که تاکنون محقق نشده است.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی، از وجود حوضچه نمک در تالاب هورالعظیم در این منطقه به عنوان دیگر مشکل زیست محیطی یاد کرد که به دلیل وزش بادهای پاییزی به بروز مشکلات تنفسی مردم اهواز دامن زده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اهواز تالاب هورالعظیم گاز فلر مشکلات تنفسی علی ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ظهر امروز شنبه (۸ اردیبهشت) جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل درب این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه  آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی در غزه را  اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از دانشجویان و استادان معترض آمریکایی به جنایات اشغالگران ،  خواستار پایان جنایات صهیونیست‌ها در غزه شدند.

همچنین دانشجویان و دانشگاه شرکت کننده در این تجمع که پرچم های مقدس کشورمان ، فلسطین و جبهه مقاومت را در داشت داشتند ،  خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس از سوی مجامع بین المللی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • تجمع دانشجویان اهوازی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • حمایت دانشگاهیان اهواز از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه صهیونیست‌ها
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان