Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: ۱۹۰ هکتار از مساحت شیروان حاشیه نشین است که ۱۴ هزار و ۷۷۶ نفر جمعیت در آن سکونت دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ سید محمد پژمان امروز چهارشنبه در بازدید از طرح های بازآفرینی شهری شیروان اظهارداشت: این شهرستان 120 هکتار بافت فرسوده با جمعیت 16 هزار و 372 نفر جمعیت دارد که باید اقدامات جدی برای مناطق فرسوده و حاشیه نشین صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، سهم شرکت بازآفرینی شهری ایران برای این شهرستان راٰ 16 طرح برای یک محله عنوان کرد و گفت: اعتبار این طرح ها از محل تبصره 18ٰ، 113 میلیارد و 261 میلیون ریال است.

 

پژمان افزود: توزیع برنامه استانی و عملکرد طرح اقدام ملی بر اساس نیازسنجی طرح جامع مسکن برای سال های 99 و 98 در شیروان، 130 واحد با 113 تسهیلات واحد مسکونی است.

 

معاون وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به بهسازی معابر شهرک ولی عصر (زمین کشوری) گفت: این پروژه بازآفرینی شهری شیروان در سفر ریاست جمهوری در خردادماه امسال با اعتبار چهار میلیارد و 471 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

طی سال ۹۷ و ۹۸ در شیروان، 10 جلسه ستاد بازآفرینی با 100 مصوبه انجام گرفته است.

 

در این سفر مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی از کوچه خانلق (خیابان عشق آباد سابق) به جهت مسقف و سنگ فرش نمودن، رودخانه چایلق،  رودخانه اترک و بافت فرسوده شیروان بازدید کردند و اقدامات لازم جهت تامین اعتبار مناطق نامبرده در دستور کار قرار گرفت.

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه صفر شهادت امام رضا ع پیاده روی اربعین اربعین حسینی عزاداری کانون های فرهنگی هنری مساجد سالروز شهادت امام رضا ع مسجد تراز اسلامی حاشیه نشین شیروان بافت فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: نشست مشارکت در بازآفرینی شهری به مناسبت هفته شوراها فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در شهر بهارستان با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: با توجه عنایت به نام گذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر" جهش تولید با مشارکت مردم" و به منظور تحقق این شعار اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در نظر دارد به مناسبت هفته شوراها نشستی با عنوان "مشارکت در بازآفرینی شهری" برگزار کند.

جنتی تصریح کرد: در واقع نشست مذکور به منظور تحقق شعار رهبری و سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر مردمی سازی جریان نوسازی مسکن که تبلور آن در احیا و بازسازی بافت های فرسوده با مشارکت شهروندان و حمایت دولت است برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به جایگاه رفیع شوراهای اسلامی شهرها و به مناسبت هفته شوراها فرصت را مغتنم دانستیم تا در جهت ایجاد هم افزایی و مطالبه گری و همچنین ارتباط تنگاتنگ اعضای شوراهای اسلامی شهرها با شهروندان این نشست را با عنوان " مشارکت در بازآفرینی شهری" و با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مسئولان شهرستان رباط کریم، گلستان و شهر بهارستان فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت برگزار کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام