Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سلیمانی فرد از رونمایی پوستر فراخوان ‌آثار کنگره یحیی بن زید(علیه السلام) گنبد کاووس خبر داد و گفت: این کنگره در اردیبهشت ماه سال ‌آینده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد» امروز(چهارشنبه ۸ آبان) در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه اقدام به تهیه الگوی کشت برای اراضی موقوفه استان کردیم، گفت: امروز کشت هایی که در فصل پاییز انجام می شود با نگاه ترویجی، افزایش محصول، الگوی کشت و تقویت سبد اقتصادی خانوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: در این راستا بحث کشت گیاهان دارویی و مصرف بهینه آب و مبارزه با آفات را در این الگوی کشت تدارک دیدیم.


حجت الاسلام سلیمانی بیان کرد: نخستین بار تفاهم نامه چهارجانبه ای با میراث فرهنگی و صنایع دستی، راه و شهرسازی، شهرداری گرگان و اداره کل اوقاف با موضوع احیای بافت های تاریخی استان در قالب بازآفرینی شهری امضا شده و اعتبارات خوبی نیز به استان در یک سال اخیر اختصاص یافته است.


وی افزود: در دل این تفاهم نامه احیای موقوفات تاریخی و امامزادگان، تکایا و حوزه های علمیه تعریف شده و در یک سال اخیر ۲۱ پروژه  پروژه انجام شده  است که اعتبارات آن بالغ بر ۸ میلیارد تومان بود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان از آغاز عملیات موزه وقف در استان گلستان خبر داد و افزود: موزه وقف نیز مجوزات لازم را اخذ کرده و امیدواریم در مجموعه شکیل و آبرومند در مرکز استان که سابقه تاریخی خوبی از وقف دارد در جنب امامزاده نور راه اندازی شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: ۱۲۸ عنوان برنامه برای دهه وقف تعریف شده که اهم آن شامل افتتاح پروژه ها، همایش بزرگ قرآنیان استان، افتتاح نمایشگاه دهه وقف، سخنرانی و شرکت مدیران و روسای اوقاف در آیین نماز جمعه در مرکز استان، برپایی میز خدمت، پاسخگویی به سوالات و ... است که در این ایام در نظر گرفته شده است.

 

وی گفت: زنگ انشای وقف، دیدار با خانواده شهدا واقف و اصحاب وقف و خیرین، دیدار از مجموعه موقوفه کودکان بی سرپرست و بدسرپرست، همایش علما و روحانیون و برگزاری شورای اداری در شهرستان ها از دیگر برنامه های ما در هفته وقف بود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با بیان اینکه سه اداره اوقاف شهرستان رامیان، بندرترکمن و کلاله در امسال راه اندازی می شود، یادآور شد: با راه اندازی این سه مرکز در ۱۱ شهرستان اداره اوقاف فعال خواهد بود.


حجت الاسلام سلیمانی فرد افزود: آق قلا، گمیشان، مراوه تپه و گالیکش شهرستان هایی است که فاقد اداره اوقاف هستند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد راه اندازی اداره اوقاف در این شهرستان ها نیز باشیم‌.


وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و ارائه گزارش، رونمایی پستر فراخوان  کنگره بین المللی یحیی بن زید(علیه السلام) از دیگر برنامه هایی بود که در دهه وقف دنبال می کنیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان تاکید کرد: کنگره بین المللی یحیی بن زید(علیه السلام) به دلیل شرایط سیل در اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت امام رضا ع پیاده روی اربعین امام رضا ع سالروز شهادت امام رضا ع مسجد شهادت ماه صفر مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان موزه وقف رونمایی از پوستر حجت الاسلام سلیمانی سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب

پرسپولیس و سپاهان امشب الکلاسیکوی ایران را برگزار می کنند.

طرفداری | پرسپولیس امشب میزبان سپاهان است.

پرسپولیس و سپاهان امشب در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر بیست و سوم، در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند. این دیدار همواره از اهمیت بالایی برخوردار است و به عنوان الکلاسیکوی ایران از آن یاد می شود.

دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان طبق رسم هر هفته با رونمایی از پوسترهای مخصوص این دیدار، به استقبال بازی حساس هفته رفته اند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • اتوبوس گردشگری گرگان راه اندازی می شود
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده