Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@22:39:48 GMT

ویدیو؛ گل روز باشگاه یوونتوس - کارلوس توز به جنوا (2015)

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۲۳۸۴۳

‍‍‍‍‍‍

ویدیو؛ گل روز باشگاه یوونتوس - کارلوس توز به جنوا (2015).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس

باشگاه میلان هم پس از یوونتوس نسبت به جذب سرمربی بولونیا علاقه‌مند است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چئد روز پیش جان لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر داد که سرمربی بعدی یوونتوس، تیاگو موتا سرمربی فعلی بولونیا خواهد بود، این در حالی است که انتظار می‌رود یووه در پایان فصل با آلگری قطع همکاری کند. حالا روزنامه «کوریره دلا سرا» خبر می‌دهد؛ باشگاه میلان به دنبال هایجک کردن تیاگو موتا از دست یوونتوس است، به همین منظور مذاکراتی را با مدیر برنامه‌های او ازسر گرفته است. میلان که چند ماه پیش هم تماس‌هایی با این مربی ایتالیایی داشته است، حالا ترجیح می‌دهد او را استخدام کند.

میلان که گفته می‌شود در پایان فصل به همکاری‌اش با استفانو پیولی پایان خواهد داد، اخیراً قصد داشت با خولن لوپتگی وارد مذاکره شود اما واکنش منفی هواداران باعث شد تا قید استخدام این مربی اسپانیایی را بزند. یوونتوس هنوز با با تیاگو موتا پیش‌قرارداد نبسته چون با آلگری برسر رقم غرامت فسخ قراردادش بابت یک سال باقیمانده از قراردادش به توافق نرسیده است، به همین خاطر میلان امیدوار است که بتواند از این موضوع به سود خود استفاده کند.

هواداران، لوپتگی را پس زدند؛ میلان گزینه‌اش را تغییر داد

در سوی دیگر پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا خبر می‌دهد که باشگاه چلسی هم در روزهای اخیر با موتا تماس‌هایی برقرار کرده و او را به عنوان جانشینی برای مائوریسیو پوچتینو در نظر دارد.

بولونیای تحت‌هدایت تیاگو موتا در حال حاضر با 63 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی سری A ایتالیا (آخرین جایگاه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا) قرار دارد و پس از 22 سال حضورش در رقابت‌های باشگاهی اروپا را قطعی کرده و حالا این شانس را دارد تا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد
  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم