Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محسن سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این رزمایش، ماه جاری به مدت ۲ روز و با حضور قریب به یک هزار نفر از خواهران و برادران بسیجی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان به وظیفه ذاتی نیروهای سپاه و بسیج تاکید داشتند، اظهار داشت: باتوجه به اینکه بسیج باید همواره آماده باشد بنابراین این رزمایش نیز برای بالا بردن سطح توانمندی و آمادگی بسیجیان، برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهندی افزود: حفظ انسجام و تقویت روحیه معنوی، فرهنگی، ایثار و شهادت و آمادگی همه‌جانبه بسیج برای مقابله با تهدیدات سخت و نرم دشمن و ایجاد وحدت و همدلی بین بسیجیان از جمله اهداف این رزمایش است.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه این رزمایش بر پایه برنامه‌های نظامی و فرهنگی برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی، بصیرت افزایی و عقیدتی، طی این ۲ روز در کنار اجرای برنامه های نظامی گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در نظر گرفته شده است.
سهندی با اشاره به اینکه در روز دوم این رزمایش، تمرینات تاکتیکی به اجرا درخواهد آمد، افزود: عملیات تاخیری، دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، کمین و ضد کمین، هلی‌برن و ضد هلی‌برن، دفاع از مراکز حساس، کنترل معابر وصولی از تمرین های تاکتیکی گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر خواهد بود.
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه فراخوانی‌های مختلفی برای بسیجیان در طی ۶ ماه نخست امسال در پایگاه‌ها و حوزه‌های تابعه انجام گرفته است، گفت: طی این ۲ روز برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد. 
سهندی افزود: در روز دوم این رزمایش، صبحگاه نظامی با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر ناحیه زنجان و مسئولان نظامی و انتظامی، شوای تامین استان و شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: با انجام رزمایش‌های نظامی، می‌توان به تمام یاوه گویی ها و تهدیدات دشمنان در هر جا و هر مکانی و با دستور فرمانده کل قوا پاسخ داد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زنجان مانور نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۵۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی

حزب‌الله لبنان از حمله‌ پهپادی و راکتی به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره خبر داد.

به گزارش ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان شامگاه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر فرماندهی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک «المناره» را با پهپاد و راکت‌های هدایت‌شونده هدف قرار داده است.

المناره علاوه بر مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی، محل تجمع نیروهای گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی نیز است.

حزب الله همچنین اعلام کرد پایگاه «السماقه» در کفرشوبا اشغالی لبنان را با سلاح موشکی هدف قرار داد و دقیقا هدف مورد اصابت قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اعزام بسیجیان لرستانی به اردوهای راهیان نور
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله‌ ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس