Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری حق بیمه ایثارگران و جانبازان گفت: خواهان رسیدگی فوری به وضعیت حق بیمه جانبازان و ایثارگران شدیم تا این موضوع در اولویت رسیدگی قرار گیرد. ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، سیده فاطمه ذوالقدر عصر امروز در نخستین همایش فرهنگی ورزشی همسران جانباز شهرستان اسلامشهر که با حضور همسران جانباز در مجموعه فرهنگی تفریحی خوارزم برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک ربیع الاول اظهار داشت: قطعاً نقش زنان در شکل‌گیری انقلاب اسلامی، پیروزی انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کسی پوشیده نیست و این مایه افتخار و مباهات بنده است که در جمع خانواده‌ها و همسران جانباز باشم چه بسا خدمات شما همواره مشهود است و شما بانوان افتخار ایران هستید و همواره باید به بهانه‌های مختلف از شما دلجویی و قدردانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیگیری مسائل و حقوق زنان در محبس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به مشکلی که اخیراً در رابطه با حق بیمه ایثارگران و جانبازان پیش آمده با تذکری به رئیس جمهور خواهان رسیدگی فوری به وضعیت حق بیمه جانبازان و ایثارگران شدیم تا این موضوع در اولویت رسیدگی قرار گیرد.

مهلت یک‌ماهه ایثارگران برای ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالتمشاور وزیر ‌اقتصاد‌: ایثارگران طرح‌های نو برای مقابله با جنگ اقتصادی ارائه دهند‌بیمه تکمیلی ایثارگران تا آذر ماه تمدید شد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امنیت، آرامش و ثبات امروز کشور در گرو فداکاری و ایثار جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس بوده و نباید بیش از این اسباب زحمت و دغدغه این عزیزان و خانواده‌های شان فراهم شود.

ذوالقدر ضمن ابراز خرسندی از حضور و فعالیت بانوان در عرصه‌های مختلف علمی اجتماعی فرهنگی ورزشی بیان کرد: با تاکیدات مقام معظم رهبری بر نامگذاری سال رونق تولید و اقتصاد مقاومتی و اینکه نیمی از جامعه را زنان تشکیل می‌دهند و این مشارکت و حضور فعال زنان را در تمام عرصه‌ها می طلبد چگونه می‌توان بدون حضور و مشارکت زنان و نادیده گرفتن بانوان به رونق تولید و رشد اقتصادی دست یابیم؟

وی افزود: زنان جامعه ما باید به خودباوری برسند چرا که هر کدام از بانوان می‌توانند مشارکتی حتی در خانه داشته و با توانمندی‌های خود موجب موفقیت فرزندان و خانواده شوند.

نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنان همواره دوشادوش انقلاب بوده و در راهپیمایی‌ها و انتخابات حضور گسترده داشته‌اند و باید مورد تجلیل و قدردانی قرار گیرند گفت: طبق دستور رئیس‌جمهوری مبنی بر اینکه زنان باید در مقدرات کشور شرکت داشته باشند نمایندگان مجلس نیز بر حضور 30 درصدی زنان با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان در پست های مدیریتی کشور تاکید می‌شود.

ذوالقدر با اشاره به طرح‌ها و لوایحی که در فراکسیون زنان در راستای حمایت از بانوان صورت گرفته بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم برای بانوانی که حضانت فرزند خود را می‌گرفتند اما قیومیت نداشتند قانونی در کمیسیون مصوب کنیم تا فرزندان بتوانند از ارث و درآمدی که از پدرانشان برایشان رسیده استفاده کنند و این کمکی برای ایتام باشد.

وی در پایان با اشاره به موضوع جدی فرو نشست‌ها در سطح استان تهران خاطرنشان کرد: به دلیل ساخت و سازهای بی‌رویه، کشاورزی‌های خارج از بافت، وجود قنات‌ها و جلوگیری از فاجعه‌ای در استان تهران در زمینه بافت‌های فرسوده امیدواریم ما نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی بتوانیم با تعامل با مسئولان شهرستان‌های استان تهران و شهرستان اسلامشهر به برطرف شدن مسائل محیط زیست و احیای زمین کمک کنیم.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۲۵۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شورای ششم شهر اصفهان سعی کردیم رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان محقق شود.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت فرارسیدن روز شوراها اظهار کرد: روز شوراها را به همه کسانی که در این حوضه فعالیت می‌کنند تبریک می‌گویم؛ کار در نهاد شورا مسئولیتی است که فراتر از جایگاه آن، گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات شهروندان و تجلی اراده آن‌ها در حکمرانی و مشارکت در اداره شهر است.

وی افزود: با توجه به اینکه به دلیل مشغله زیاد سایر کمیسیون‌ها، بر مسائل مربوط به بانوان کمتر تمرکز می‌شد، در کمیسیون خانواده رونق بوستان‌های خانواده‌محور که در چند منطقه وجود دارد، همچنین بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان پیگیری شد، همچنین سعی کردیم بتوانیم در زمینه‌های تفریح کارهای بهتری انجام دهیم.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل بیشترین برنامه‌ریزی در شورای ششم انجام شده است، چراکه هوای اصفهان آلوده است و باید برای افزایش زیست‌پذیری آن تا تحقق شهر زندگی تلاش می‌کردیم.

کلاهدوزان بیان کرد: یکی از دستاوردهای شورای ششم اصفهان تشکیل کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان است که برای نخستین‌بار شکل گرفت و امیدواریم به اهداف مدنظر برسیم.

وی با اشاره به بهترین روز کاری خود در طول فعالیت شورای اسلامی شهر عنوان کرد: زمانی که ۱۰۰ اتوبوس هم‌زمان باهم وارد خطوط حمل‌ونقل عمومی شهر اصفهان شد و همه راننده‌ها و اتوبوس‌ها در کنار هم قرار داشتند، صحنه زیبایی را ایفا کردند و خاطره‌ای خوش در ذهن من نقش بست.

کد خبر 747889

دیگر خبرها

  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم