Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صداوسیما گفت: با توجه به استقبال خوب اساتید از ایجاد فصل‌نامه‌های علمی و پژوهشی تاکنون توانستیم چهارمین نسخه این فصل‌نامه را منتشر کنیم.

علی رجب زاده طهماسبی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: دانشگاه صدا و سیما در یک سال گذشته موفق شده است نشریات علمی پژوهشی موثری را در زمینه‌های علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی راه اندازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  طهماسبی ادامه داد: فصل‌نامه‌های بسیار معتبر با رنکینگ بالا را نیز در بین اعضای هیئت‌های علمی ایجاد کرده‌ایم که با استقبال خوب اساتید روبه رو شد به طوری که تاکنون، مقالات بسیاری را دریافت و شماره چهارم آن را منتشر کردیم.   معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صدا و سیما افزود: علاوه بر راه‌اندازی کرسی‌های نظریه پردازی علمی تخصصی ارتباط مستمری را با مراکز تحقیقاتی برقرار کردیم که به موجب آن توانستیم در حوزه رسانه فعالیت‌های تحقیقاتی، پژوهشی را از مراکز و سازمان‌ها دریافت کنیم.   وی در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه صدا و سیما تا کنون ارتباط‌های پژوهشی مشترکی را با وزارت ارتباطات، ارتش، ستاد مشترک و وزارت دفاع داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صدا و سیما وزارت دفاع فعالیت های پژوهشی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: چین بزرگترین مهاجرفرست علمی و فناوری است ولی نگاه چین به این قصه این است کسی که از کشور چین به کشور دیگر می رود سفیر علم و فناوری است طرف که از دین و وطن پرستی خارج نشده است. کسی که از ایران خارج می شود با من نوعی مشکل دارد با وطن و ایران که مشکل ندارد. وطن پرستی یک شاخصه عمومی است. قسمت بزرگی از دستاوردهای امروز چینی ها و هندی‌‎ها به لطف محققانی از این کشورهاست که به کشورهای دیگر رفته اند. باید نگاه به کلمه فرار مغزها یا فرار از کشور را باید برداشت. هر کسی که از کشور خارج می شود و یا کسی که وارد کشور می شود یک سرمایه است. باید آمار واقعی از مهاجرت داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. بنیاد نخبگان و فراجا توافق کردند تا اطلاعات خروج افراد خاص را دریافت کنند نه اینکه جلوی خروج افراد را بگیریم. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • نقش توجه به پژوهش‌های علمی در مدیریت بلایای طبیعی بی‌بدیل است