Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال اهورای بهبهان پس از شکست مقابل مس سونگون گفت: محدودیت‌های مالی در ابتدای لیگ برای ما مشکل‌ساز شد و فقط توانستیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم و در نقل و انتقالات نیم‌فصل نیز ۳ بازیکن بنابه دلایلی از جمع ما جدا شدند. ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر کشور در دیداری خانگی با نتیجه 6 بر 3 مقابل اهورای بهبهان به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حجت، سرمربی تیم اهورا پس از شکست در این دیدار با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه دو سال است که در لیگ برتر حضور داریم اما هنوز به خاطر مشکلات مالی نتوانسته‌ایم بازیکنان خوبی جذب کنیم.

وی افزود: محدودیت‌های مالی در ابتدای لیگ برای ما مشکل‌ساز شد و فقط توانستیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم. در نقل و انتقالات نیم‌فصل نیز 3 بازیکن بنا به دلایلی از جمع ما جدا شدند و نتوانستیم بازیکنی جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال اهورای بهبهان ادامه داد: با همین بضاعت و با توجه به نام مس سونگون و بازیکنان ملی‌پوش این تیم، بازیکنان ما در نیمه اول آشفته بازی کردند اما در نیمه دوم بهتر شدند و عملکرد بهتری داشتیم، با این حال بضاعت ما همین بود.

لیگ برتر فوتسال| تداوم صدرنشینی مس سونگون با شکست اهورا و صعود نماینده قمپیروزی خانگی مس سونگون در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتسالمس سونگون به‌دنبال حفظ صدرنشینی

وی در رابطه با اینکه تیمش تلاش زیادی برای جبران نتیجه داشت اما موفق به جبران گل‌های خورده نشد، گفت: ما علاوه بر 3 بازیکنی که از دست دادیم، آقای سجاد مسیحی، بهترین گلزن‌مان را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. به همین دلیل تا حدودی زیادی دستمان خالی بود. از سوی دیگر بازی‌های آینده نیز بازی‌های مهمی هستند و به فکر حفظ تیم برای این بازی‌ها هستیم.

انتهای پیام/p

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۳۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان با تجربه هوادار که در تیم‌های پرطرفدار دروازه‌بانی کرده و فصل‌های پراتفاقی را پشت سر گذاشته، امسال در هوادار شرایط متفاوتی را پشت سر گذاشت.

او در فصل آرام خود گلر اول هوادار است و از ابتدای فصل در ۲۴ بازی لیگ و یک بازی جام حذفی به طور متوالی و کامل بازی کرده بود.

حقیقی با تصمیم مسعود شجاعی از لیست هوادار برای بازی حذفی مقابل مس سونگون کنار گذاشته شد تا به استراحت بپردازد. این گلر باتجربه حالا باید خود را آماده بازی سخت و حساس برابر صنعت نفت آبادان کند‌.

هوادار با دروازه‌بانی آرشا شکوری ۱۷ ساله با نتیجه سه بر یک مس سونگون را شکست داد و راهی مرحله بعدی شد.

دیگر خبرها

  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • ببینید | خلاصه بازی هوادار ۳ - مس سونگون ۱
  • صعود هوادار به یک‌چهارم نهایی جام حذفی / مس سونگون شگفتی‌ساز نشد
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!