Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@01:33:44 GMT

اربیل یا کشور ثالث میزبان بازی ایران و بحرین

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۵۰۸۹۱

اربیل یا کشور ثالث میزبان بازی ایران و بحرین

فارس نوشت: سایت «اخبار الریاضیه» بحرین خبر داد که فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) فردا(یکشنبه) حکم رسمی خود را درباره میزبانی عراق در بصره در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر مقابل ایران و بحرین را اعلام می کند.

فدراسیون بحرین پیش از این اعتراض خود را به میزبانی عراق به فیفا ارائه داده بود. بحرینی‌ها به خاطر نبود امنیت در این کشور به خاطر تظاهرات‌های اخیر خواهان برگزاری این بازی در کشور ثالث شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته عراقی‌ها برای کسب رضایت بحرینی‌ها پیشنهاد دادند که حاضرند بازی تیم ملی این کشور با بحرین را از بصره به اربیل منتقل کنند. در شرایط کنونی فیفا حکم نهایی را خواهد داد و گزینه های اربیل یا کشور ثالث روی میز فیفا وجود دارد و همچنین می تواند برگزاری  این بازی‌ها در بصره را ابقا کند.

 محمدرضا ساکت، سرپرست تیم ملی ایران به همراه هیاتی از فدراسیون فوتبال کشورمان روز گذشته به بصره رسید تا شرایط میزبانی ورزشگاه بصره برای دیدار با تیم ملی عراق را بررسی کند.

تیم ملی فوتبال کشورمان نیز باید در چهارمین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در تاریخ 23 آبان در بصره به مصاف عراق برود. دیدار عراق با بحرین نیز در تاریخ 28 آبان برگزار می شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۰۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران