Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:فعالیت‌های همراه اول نمونه عینی ارتقای رفاه اجتماعی است


رئیس کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شیروان در آیین بهره برداری از پروژه های ارتباطات سیار در مناطق روستایی گفت: فعالیت‌های همراه اول در ارائه خدمات تلفن همراه به مناطق محروم و روستایی، نمونه عینی از ارتقای رفاه اجتماعی و افزایش خدمات الکترونیک در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 عبد الرضا عزیزی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های ارتقاء سرعت اینترنت همراه اول و ارائه خدمات نسل ۴ تلفن همراه در مناطق روستایی از توابع شهرستان شیروان، ضمن قدردانی از تلاش صورت گرفته در این زمینه از مهندس دهقانی مقدم، مدیر ارتباطات سیار منطقه خراسان شمالی به عنوان مدیر جهادی و پرتلاش یاد کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۵۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رئیس جمهور معیشت مردم است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل