Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا جهانشاه ارزانی بیرگانی شامگاه شنبه در نشست خبری با رسانه ها در محل نمایشگاه الکامپ  اهواز بیان کرد: شهروندان اطلاعات پزشکانی را که از کارتخوان استفاده نمی کنند از طریق سامانه ۱۵۲۶ وزارت اقتصاد گزارش کنند تا ماموران در موقع مقرر اقدام قانونی را به عمل آورند همچنین مردم می تواند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۲۲۸۷ گزارش خود را در این رابطه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طرح جامع مالیاتی سازمان مالیاتی حدود ۱۰ سال پیش با هدف کاهش دخالت نیروی انسانی در تعیین مالیات با تاکید بر اطلاعات، اسناد و مدارک فعالیت‌های اقتصادی مؤدیان شکل گرفت.

مدیرکل امورمالیاتی خوزستان توضیح داد: از ابتدای سال آینده ۱۵ شغل دیگر مشمول ثبت سامانه مربوط به صندوق های فروش و سازمان مالیاتی شدند، این سازمان مردم را در این مسیر فراخوان کرده و خواهان ارائه گزارش تخلفات در خصوص عدم ثبت فعالیت پزشکان و یا عدم استفاده از دستگاه های کارتخوان کرده است.

موضوع نصب کارتخوان در مطب‌های پزشکان از یکسال گذشته از سوی نمایندگان مجلس، قوه قضاییه و مردم به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل شد تا اینکه پزشکان در سال جاری بر اساس قانون بودجه موظف شدند از ابتدای سال ۹۸ دستگاه کارتخوان را در مطب‌های خود نصب کنند.
گفته می‌شود منظور از نصب کارتخوان که توسط سازمان امور مالیاتی اعلام شده کارتخوانی است که با شناسه ویژه به سامانه‌های سازمان امور مالیاتی متصل شده و به صورت شفاف تمام مشخصات و درآمدهای پزشکان را رصد کند.

وی در ادامه درآمد امور مالیاتی استان خوزستان در سال گذشته را ۵۹ هزار میلیارد ریال بیان کرد و افزود: چهار شرکت بزرگ نفتی آغاجاری، مسجدسلیمان، کارون و مارون از سال ۹۳ تاکنون سالانه حدود۱۰ هزار میلیارد ریال به عنوان حق آلایندگی بدهکار هستند که باید پرداخت کنند.

 ارزانی بیرگانی گفت: این رقم با توجه به قیمت فروش نفت متغیر می باشد درواقع مصوبات قانونی باعث شده که این شرکت ها مشمول عوارض آلایندگی شناخته شوند و باید عوارض ناشی از برداشت و استخراج نفت را از طریق مالیات پرداخت کند تا بخشی از زیان را جبران کنند.

وی افزود: ۲۱هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در سال گذشته درآمدهای عوارض ناشی از ارزش افزوده و آلایندگی خارج از استان و درون استانی حاصل شده که بین جمعیت شهری، روستایی و روستاهای فاقد دهیاری توزیع شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی الکامپ وصول مالیات خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها