Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اقوامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ابتدای سالجاری ۹ هزار و ۲۸۴ فقره پرونده تخلف در بخش کالا، خدمات، بهداشت و درمان و نیز قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است افزود: از این تعداد ۹ هزار و ۱۸۲ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد پنج هزار و ۷۴۷ فقره پرونده در بخش کالا و خدمات بوده است افزود: ۳۲۲ فقره پرونده تخلف نیز در بخش درمان و بهداشت استان تشکیل و رسیدگی شده اند که در مجموع متخلفان کل پرونده های رسیدگی شده استان طی سالجاری به پرداخت بیش از ۸۵۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقوامی از تشکیل سه هزار و ۸۷۴ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز نیز طی سالجاری خبر داد و گفت: از این تعداد سه هزار و ۸۲۴ فقره پرونده توسط شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با بیان اینکه صاحبان این پرونده ها به پرداخت بیش از ۹۲۹ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شده اند گفت: البسه، روسری، سیگار و لوازم خودرویی بیشترین اقلام قاچاق کشف شده در استان است.

کد خبر 4761922

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قاچاق بوشهر ایلام بارش باران گرگان خطبه های نماز جمعه مشهد شهرکرد پدافند غیرعامل قزوین شهادت امام رضا ع بیرجند سانحه تصادف یوم الله 13 آبان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: پرونده ۲ دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک و قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال در شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرستان بهشهر رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به مدارک موجود در پرونده و دریافت نظر کارشناسی تخلف را محرز و متهمین را علاوه بر ضبط کالابه پرداخت ۹ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

ملکی گفت: ماموران پلیس آگاهی گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد