Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از هنرهایی که بسیار مورد توجه همگان قرار می گیرد طراحی غرفه و غرفه سازی است. اصول بسیار مهمی که در غرفه سازی باید لحاظ گردد، سادگی و جذابیت کار است. غرفه سازی شما باید تاثیرگذار باشد تا بتواند مشتریان بسیاری جذب کند.

غرفه سازی نیازمند اقداماتی اساسی پیش از شروع کار است. غرفه سازی شما باید با فکر، تجربه، تجزیه و تحلیل ظراحی شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت شرکت در نمایشگاه ها این است که محصولات و خدمات شرکت به خوبی معرفی شده و فروش بالاتر برود. پیش از آنکه بتوانید در نمایشگاه حضور پیدا کنید باید غرفه سازی انجام دهید.

غرفه سازی خوب تنها در طراحی یک غرفه ی نمایشگاهی خلاصه نمی شود. بلکه نحوه ی به نمایش گذاشتن محصولات نیز بسیار مهم است. شاید طراحی شما بر مبنای غرفه سازی ارزان باشد و در عین حال نتیجه ی خوبی از تبلیغات خود بگیرید. درست است که در مرحله ی اول ظاهر غرفه سازی بسیار مهم است اما مشتری باید مطمئن شود که شما دقیقا چه می کنید. وجه تمایز شما با رقیبان شما چیست و ...

طراحی غرفه ی خود را جوری انجام دهید که به مشتریان اجازه دهد از نزدیک با محصولات شما آشنا شده و آن ها را لمس کنند. گاهی اوقات استفاده از میزهای بزرگ در غرفه سازی به مشتریان این امکان را می دهد که به راحتی از محصولات شما بازدید داشته باشند.

غرفه سازی موفق با استفاده از خلاقیت و ایده

غرفه سازی یکی از کارهایی است که نباید برای کارهای تبلیغاتی خود ان را دست کم بگیرید. اگر ایده ی شما در این چارچوب خلاقانه باشد تاثیر آن را در جذب مشتری و فروش بیشتر خواهید دید. برای آن که بتوانید مشتری را در دقایق اول جذب کنید از نورپردازی خوبی استفاده کنید. با نورپردازی ضعیف محصولات شما نادیده گرفته خواهند شد.

به منظور نورپردازی خوب از متخصصین این کار کمک بگیرید و برای این کار تکنیک های مدرن و جذاب را به کار گیرید. نورپردازی خوب برای برجسته سازی کار شما بسیار موثر خواهد بود. برای این کار نیازی به هزینه ی زیاد نیست. شما حتی می توانید غرفه سازی ارزان را با این امکانات داشته باشید.

پس از طراحی و نورپردازی مناسب به بحث متریال با کیفیت و مناسب می رسیم. لوازمی که برای غرفه ی نمایشگاهی خود استفاده می کنید باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند. این اصل در غرفه سازی موجب جذب مشتریان بیشتری می شود.

همه ی ما در طول زندگی حداقل یک بار را در غرفه های مختلف حضور داشته ایم. برخی از زمینه ها بسیار کسل کننده بوده و ایده ی خاصی در طراحی آن ها به کار نرفته است. برخی از غرفه های نمایشگاهی تنها برای رفع تکلیف طراحی شده اند و هیچ نتیجه ی مثبتی نداشته اند.

اگر قصد شرکت در نمایشگاه و یک غرفه سازی موفق را دارید باید خلاقیت داشته باشید تاهزینه و زمانی که صرف تبلیغ محصولات خود می کنید به هدر نرود. غرفه سازی باید در شان شرکت شما باشد و تکنیک های مناسبی برای وجه تمایز محصولات خود به کار گرفته شود.

تکنیک هایی که برای یک غرفه سازی موفق انجام می شوند عبارتند از:

- استفاده از تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال

- استفاده از چراغ های ال ای دی و لوسترها

- به کار بردن صفحه های لمسی

- داشتن تصاویر مناسب

- لوازم با کیفیت و ...

یکی دیگر از نکاتی که در غرفه سازی خوب باید رعایت شود ماندگاری در غرفه سازی است. تبلیغات باید به صورتی باشد که حتی با گذشت زمان هم در ذهن مخاطبین باقی بماند. با رعایت این نکات می توانید در غرفه سازی و حوزه ی کاری خود موفق شوید.

هر آن چه باید درباره تجهیزات نمایشگاهی بدانید.

هدف از برگزاری نمایشگاه ها ایجاد رابطه و نمایش تفکرات افراد مختلف است. به همین منظور کسانی که قصد فروش محصول یا ارائه ی خدماتی را دارند در نمایشگاهی که به کارشان مربوط است غرفه ای را اجاره می‌کنند. بعد از اجاره کردن غرفه نیاز به یک سری وسایل و تجهیزات است که معمولاً آن را نمی خرند چون اجاره تجهیزات نمایشگاهی خیلی به صرفه تر از خرید  آن هاست.

در واقع برپایی نمایشگاه به منظور ایجاد رابطه بین خریداران، فروشندگان و ... است و بهترین فرصت برای ارائه ی خدمات به مشتریان می باشد.

لوازم و تجهیزات نمایشگاهی

برای آماده کردن یک غرفه ی خوب در نمایشگاه نیاز به وسیله هایی است که بهتر است از یک اجاره تجهیزات نمایشگاهی آن ها را اجاره کنید. یک غرفه ی خوب باعث می‌شود تا خدماتی که شما ارائه می‌دهید به درستی به مشتریان معرفی شود و سود خوبی از زدن غرفه به صاحب غرفه برسد. اجاره تجهیزات نمایشگاهی در انواع مختلفی وجود دارد که با توجه به شرایط خودتان می‌توانید آن ها را اجاره کنید.

انواع لوازم و تجهیزات نمایشگاهی 

برای زیبایی غرفه ها و ارائه ی بهتر خدمات و محصولات لوازم زیادی وجود دارد که می‌توانید با مراجعه به یک اجاره تجهیزات نمایشگاهی آن ها را اجاره کنید. لوازم مربوط به اجاره تجهیزات نمایشگاهی می‌تواند وسایل پذیرایی، تبلیغات، سرمایش، گرمایش و ... باشد. برای پذیرایی از کسانی که به غرفه مراجعه می‌کنند به وسایل پذیرایی و برای دادن اطلاعات درباره ی محصول یا خدماتی که ارائه می‌کنید به مشتریان نیاز به میز و صندلی و مبلمان دارید که تمامی این وسایل را می‌توانید با مراجعه به یک  تجهیزات نمایشگاهی به صورت موقت اجاره کنید.

آب سرد کن، چای ساز و یخچال های نمایشگاهی از جمله وسایلی هستند که ممکن است به آن ها نیاز داشته باشید و می‌توانید آن ها را از یک اجاره تجهیزات نمایشگاهی اجاره کنید. یکی از مهم ترین بخش های غرفه نمایشگاهی تبلیغات است. شما می‌توانید با استفاده از تجهیزات تبلیغاتی که در تجهیزات نمایشگاهی ها وجود دارند به بهترین شکل تبلیغات محصول خود را بکنید.

برای تبلیغات می‌توانید از نمایشگرها، پروژکتورها، کاتالوگ های تبلیغاتی و ... استفاده کنید تا به جذب هرچه بیشتر مخاطب کمک کنید. در روز نمایشگاه باید کاتالوگ ها را روی استند های مخصوصی که از اجاره تجهیزات نمایشگاهی می‌توانید تهیه کنید قرار دهید تا مشتریان به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند و بتوانند با خواندن آن به اطلاعات کافی از محصول شما دست پیدا کنند. برای ارائه ی اطلاعات و صحبت با مشتریان بهتر است از یک میز کانتر استفاده کنید و روی آن فرم ها یا برگه های مخصوصی که داریدرا قرار دهید. هم چنین می‌توانید از پشت میز کانتر جواب سوالات مشتریان را بدهید.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

خریدن انواع تجهیزات نمایشگاهی برای برپا ساختن یک غرفه در نمایشگاه اصلاً کار عاقلانه و به صرفه ای نیست. خرید این لوازم هزینه های سنگینی را روی دوش شما می گذارد پس بهتر است به یک اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید و با خیال آسوده و هزینه ی کم غرفه ی خود را برپا سازید.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای دکوراسیون داخلی غرفه

می‌توانید با یک طراحی خوب برای دکوراسیون داخل غرفه کاری کنید تا تعداد بیشتری از مردم جذب غرفه ی شما شوند. سعی کنید رنگ های جذاب به کار ببرید و با لوازم اضافی غرفه را شلوغ نکنید. برای نظم دادن به غرفه می‌توانید از قفسه ها و ویترین استفاده کنید تا دسترسی شما به کاتالوگ ها هم راحت تر شود. در صورتی که بخش های مختلفی در غرفه دارید، ان ها را به وسیله ی پارتیشن از هم جدا کنید و لوازم مربوط به آن ها را در بخش خودش قرار دهید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4762444

منبع: مهر

کلیدواژه: غرفه سازی رپرتاژ آگهی شهر تهران بوشهر ایلام بارش باران گرگان خطبه های نماز جمعه پدافند غیرعامل یوم الله 13 آبان مشهد شهرکرد قزوین بیرجند سانحه تصادف شهادت امام رضا ع استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۸۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است

وزارت راه وشهرسازی از رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس خبر داد و اعلام کرد: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

طبق آمار طی 40 روز ابتدایی سال گذشته 80186 قرارداد در سامانه خودنویس ثبت شده بود. این در حالی است که در مدت مشابه سال جاری 112864 قرارداد اجاره در سامانه مذکور ثبت شده که نشان می‌دهد قراردادها 40.7 درصد رشد داشته است.

سال گذشته ثبت قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری فقط از طریق مشاوران املاک امکان‌پذیر بوده است، اما با راه‌اندازی سامانه خودنویس مردم می‌توانند بر اساس قانون قراردادهای اجاره را ثبت کنند. روند مراجعه مردم به سامانه خودنویس هر روز در حال رشد است و برخی مشکلات گزارش شده از سوی مردم به سرعت رفع شده است.

"اجاره‌داری" متولی ندارد/قیمت مسکن به تولید وابسته نیست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد ناشران در نمایشگاه کتاب
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم