Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:01:29 GMT

تولید ساعتهای هوشمند شخصی سازی شده

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۶۹۳۲۱

تولید ساعتهای هوشمند شخصی سازی شده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تک اکسپلور، محققان چینی از ابداع پلتفرمی موسوم به سیستم های الکترونیکی متحول شونده یا تی ای اس خبر داده اند که با استفاده از آن پیکربندی و شخصی سازی محصولات الکترونیکی با کاربردهای مختلف تسهیل می شود.

به عنوان مثال، می توان با استفاده از این پلتفرم ساعت های هوشمندی تولید کرد که بعد از بسته شدن به دور دست انسان به طور خودکار اندازه بند ساعت و میزان تماس آن با پوست دست را تنظیم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پلتفرم علاوه بر تنظیم ابعاد، قادر به تغییر شکل، انعطاف و میزان کشش محصولات الکترونیک نیز هست.

برای تولید پلتفرم یادشده از ترکیبی خاص از فلز گالیم استفاده شده که با یک ماده سیلیکونی نرم نیز ترکیب شده و انعطاف پذیری و کشش قابل توجهی دارد. همچنین می توان شکل و ابعاد و اندازه پلتفرم مذکور را در صورت تغییر دما کم و زیاد کرد. برای تجاری سازی پلتفرم یادشده هنوز باید آزمایش های بیشتری صورت بگیرد تا کارآیی آن در حوزه های مختلف مشخص شود.

کد خبر 4762229

منبع: مهر

کلیدواژه: هوشمندسازی چین ساعت هوشمند نوآوری شرکت دانش بنیان فناوری نانو هوش مصنوعی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی فناوری فضایی موبایل فیس بوک امنیت سایبری امنیت اطلاعات سامسونگ پهپاد خودروی خودران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۶۹۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید

محسن رشید فرخی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آمار سال گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن خرما تولید شد که ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزارتن از این میزان به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار به بازارهای هدف صادر شد.

او متوسط تولید سالانه خرما در کشور را یک میلیون و ۳۰۰ تا یک میلیون و ۴۰۰ هزارتن اعلام کرد و افزود: پتانسیل تولید یک میلیون و ۵۰۰ تا یک میلیون و ۶۰۰ هزارتن خرما هم در کشور وجود دارد، اما به دلیل کشاورزی خرده مالکی و سنتی در باغات قدیمی، میزان فعلی تولید هم مطلوب است.

رشید فرخی ادامه داد: با افزایش بهره وری در واحد سطح می توان ارزآوری و درآمد کشاورزان را ارتقا داد، اما به هیچ عنوان به دنبال افزایش سطح زیرکشت باغات نیستیم چراکه با توسعه باغات این احتمال وجود دارد که داستان پسته و خشکیدگی برخی باغات برای نخیلات تکرار شود.

رئیس انجمن ملی خرما با بیان اینکه دومین تولیدکننده خرما در دنیا هستیم، گفت:  بنابر آمار در بحث صادرات رتبه چهارم و پنجم در دنیا را دارا هستیم که براین اساس با اعمال سیاست های حمایتی و سیاست گذاری های مناسب مبنی بر اجتناب از اتخاذ تصمیمات خلق الساعه و مدیریت های جزیره ای ظرف مدت زمان ۵ سال می توان میزان ارزآوری را با افزایش ۲ برابری به ۸۰۰ میلیون دلار رساند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • ۱۰ درصد از تولیدات گل و گیاه مازندران صادر می‌شود
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم
  • هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • حماس : پاسخ رسمی تل آویو به پیشنهادهای خود را دریافت کردیم
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • آیا هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟