Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفحه رسمی شرکت ملی پست در توییتر از مزیت ها و نقش صندوق های هوشمند خورشیدی در توسعه تجارت الکترونیک و اقتصاد جهانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صفحه رسمی شرکت ملی پست ایران در توییتر نوشت:

"به کمک صندوق های پستی خورشیدی هوشمند می توان هر نوع بسته و امانت پستی را تحویل گیرنده داد و به توسعه تجارت الکترونیک رونق بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نصب صندوق پستی در خانه یا سایر مکان های مورد نظر و ایجاد یک نقطه دسترسی در سیستم GPS، می توان هر نوع بسته پستی را از سراسر دنیا تحویل گرفت.

به گفته جرمی تاکر، ابداع کننده صندوق های خورشیدی هوشمند، تجارت الکترونیک جهانی در صورت تحقق، می تواند اقتصاد جهان را متحول کرده و به رشد کشور های در حال توسعه کمک کند."

کد خبر 395546

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست مرسوله پستی پستچي مرسولات پستی هوشمندسازي انرژی خورشیدی تجارت الکترونیک توسعه تجارت الکترونیک اقتصاد دیجیتال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص

محمد ناصحی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت در برنامه روز جهانی تالاسمی در خصوص اقدامات صندوق بیماران خاص گفت: درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان بوده و هزینه آنها در بخش های غیر دولتی بر اساس بودجه صندوق بیماران خاص کاهش پیدا کرده است. 

ناصحی ادامه داد: بسته خدمتی جدید در بیمه سلامت از جمله بسته های جدید اوتیسم و کاشت حلزون تحت پوشش صندوق بیماران خاص قرار گرفته است. همچنین خدمات بیماران تالاسمی تحت پوشش صندوق بیماران خاص است. 

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت تاکید کرد: اکنون تولد بیماران تالاسمی ماژور به حداقل و حتی در مواردی به صفر رسیده است.

او گفت: قیمت های جدید پس از دریافت از سازمان غذا و دارو در سامانه بارگذاری خواهد شذ تا بیماران مابه التفاوت قیمت جدید و افزایش یافته را نپردازند. برخی از بیماران نسبت به داروی تولید داخل حساسیت دارند که بیمه سلامت ۹۵ درصد از هزینه های آن را پرداخت می کند. 

ناصحی گفت: شش میلیون و ۶۰۰ هزار بار مراجعه بیماران خاص و صعب العلاج را داشته ایم. بسته خدمتی دندانپزشکی برای ۱۰ بیماری خاص بارگذاری شده و می توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی افزود: ۵۳ بیماری خاص و صعب العلاج در سامانه بیمه سلامت بارگذاری شده و هزینه های دارویی و بستری آنها با پوشش بیمه سلامت در راستای اجرای نسخه الکترونیکی و کاهش پرداختی از جیب مردم ، پرداخت می شود.

مدیرعامل بیمه سلامت ادامه داد: بسته های ارائه خدمات حمایتی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج شامل تشخیصی، دارویی و توانبخشی غنی بوده و در حال بازبینی هستند و باید خدمات مناسبی برای بیماران ارائه شود و با توجه به اینکه شمار بیماران سه برابر حجم بیماری ها است باید تعداد آنها با ارائه خدمات بهتر و پیشگیری کمتر شود‌.

وی بیان کرد: بیش از ۲ میلیون بیمار نشان دار شده و به دنبال آن هستیم همه بیمه شدگان بتوانند از خدمات صندوق بیماران خاص استفاده کنند و داروهای گران قیمت از جمله سرطانی و اس ام ای تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: انواع بیماری مغزی، روانی مزمن، دیابت، قلبی، سرطان، پارکینسون، صرع، تالاسمی، آسیب های شنوایی شدید، پیوند کلیه، نارسایی کلیه و غیره جزو صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج هستند و به بیماران خدمات ارائه می شود.

ناصحی اظهار داشت: در بخش دارویی بیماران هموفیلی فقط ۵ درصد فرانشیز دریافت می کنند و خدمات تامین اندام مصنوعی مانند قطع عضو دیابت ۲۵ میلیون تومان پرداخت می شود.

مدیرعامل بیمه سلامت داد: انسولین های تزریقی  پر هزینه ترین داروها برای صندوق های بیمه گر بوده و داروی متفورمبن  دیابت پر مصرف تربن دارو برای بیمه ها است. 

وی بیان کرد: بیمه سلامت داروخانه ها را برای ماه اسفند سال گذشته  پرداخت کرده و در حال برنامه ریزی برای پرداخت فروردین هستیم.  بودجه بیمه سلامت افزایش ۶۹ هزار میلیارد تومان برای سال جدید داشته است. 

ناصحی ادامه داد: در بخش بستری سامانه سپاس به صورت الکترونیکی است و بیمه سلامت پرونده ها را برای ارزبابی به دقت رسیدگی می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع
  • تأثیر توسعه شبکه‌ های حمل و نقل جاده‌ ای بر رونق اقتصادی ایران