Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر کلانتری روز دوشنبه اظهار داشت: باتوجه به انگیزه بالای بازیکنان، امیدواری زیادی برای پیروزی برابر نماینده همدان داریم.

وی افزود: با حمایت هواداران و مسئولان یک بازی زیبا و قوی ارایه می‌کنیم و  با دست پر زمین را ترک و شادی را نصیب مردم این شهرستان خواهیم کرد.

سرمربی امید گناوه گفت: باتوجه به اینکه تیم دیر بسته شد، راه دشواری را در طول لیگ باید سپری کنیم که با حمایت هواداران, کمک مسئولان و تلاش بازیکنان و کادر فنی این شرایط را با سربلندی پشت سرخواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در باره  شهرداری همدان بیان کرد: این تیم در این دوره خوب نشان داده و با ۱۱ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و اگر بتوانیم  پیروز شویم با چند پله صعود در کنار هم قرار خواهیم گرفت.

امید گناوه یکی از نمایندگان استان بوشهر در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور روز جاری در خانه خود به‌مصاف شهرداری همدان می‌رود. 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بندرگناوه ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۷۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • تلاش بیشتری برای کاهش نرخ بیکاری کرمانشاه خواهیم کرد
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • دستگیری تنها چهار متخلف در آزمون دیروز
  • دستگیری تنها چهار نفر متخلف در آزمون دیروز