Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید مهدی مرجان‌زاده» داور دیدار حساس تیم‌های صدرجدولی خوشه‌طلایی ساوه و فجر شیراز را شاید بتوان مطرح‌ترین چهره این دیدار عنوان کرد که با اخراج «محمد چهارمحالی» در واپسین دقایق نیمه نخست به ظن تمارض و فریب، ‌ساوجی ها را در مقابل تماشاگران خودی در ورزشگاه شهید چمران دست به عصا کرد.

نیمه نخست این دیدار تا حدی به صورت متعادل پیش رفت اما بازیکنان خوشه طلایی موقعیتهای بهتری برای گشودن دروازه حریف داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کافی را ببرند و با حساب صفر بر صفر به رختکن رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم، یاران داود مهابادی از ۱۰ نفره بودن خوشه طلایی استفاده کردند و با تصاحب میانه میدان، توپ های بیشتری به سمت دروازه میزبان آوردند که با هوشیاری مدافعان و درخشش دروازهبان خوشه‌طلایی بی نتیجه ماند.

در دقایق پایانی این دیدار چند موقعیت مناسب از جمله ۲ ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه و یک پاس عرضی مقابل دروازه شیرازی ها نصیب تیم خوشه طلایی شد که بازیکنان خط حمله ساوه در گلزنی ناکام ماندند.

داور این دیدار فیزیکی علاوه بر یک اخراجی از تیم خوشه طلایی، ‌ به چند بازیکن دو تیم نیز کارت زرد نشان داد ولی در پایان با تقسیم امتیازات به کارشان پایان دادند.

با وجود این تساوی، ‌ سایر تیم‌های هم امتیاز و بالای جدول نیز در هفته یازدهم مانند نود ارومیه، ‌ گل ریحان البرز و مس رفسنجان نیز در مقابل حریفان خود امتیازات کامل را کسب نکردند تا جدول این رقابت ها نسبت به هفته گذشته تفاوتی نداشته باشد و  پنج تیم نخست با فاصله  تنها ۲ امتیاز به انتظار دیدارهای آینده بنشینند.

شاگردان محسن عاشوری با ۲۰ امتیاز در رده پنجم جدول و فجر سپاسی نیز با ۲۲ امتیاز صدرنشین است.

تیم شهر ساوه باید در هفته دوازدهم که روز یکشنبه ۱۹ آبان برگزار می شود با بادران رده ششمی دیدار کند.

برچسب‌ها ساوه فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال ساوه فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • برد گل گهر مقابل فجر سپاسی در نیمه اول
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال