Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابخش مرادی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ابهر و مراسم تودیع و معارفه معاون فرماندار این شهرستان، اظهار داشت: حضور مسئولان در بین مردم بسیار اثربخش و مهم است و مدیران باید شبانه روز در خدمت مردم باشند.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: اهمیت مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات بر هیچ کس پوشیده نیست و میزان رای ملت، مبنای حرکت ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به ارکان اصلی انتخابات، تصریح کرد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار رکن اصلی انتخابات است.
وی با تاکید بر وظیفه و جایگاه قانونی هر فرد، یادآور شد: قانون تمامی چارچوب ها را به روشنی معین کرده است و افراد در هیچ لباس و جایگاه حق تخطی از قانون را ندارند.
این مسئول با تاکید بر حفظ ارزش های دفاع مقدس و انتقال آن به نسل های امروز و آینده یادآور شد: آثار هنرمندان در نشان دادن زوایای پنهان دفاع مقدس تاثیرگذارتر خواهد بود.
مرادی تاکید کرد: وظیفه مسئولان است که مشکلات را در حوزه خود حل کنند همچنین از مواردی که باید به آن توجه کنند این است مدیران بر حوزه مسئولیت و ماموریت خود نظارت داشته باشند.
وی یادآور شد: اگر به اعتماد مردم خدشه وارد شود باید به انجام وظایف خود شک کنیم.
فرماندار ابهر نیز در این جلسه افزود: بداخلاقی و تزریق ناامیدی در بین مردم، آنان را از نظام و مسئولان مایوس خواهد کرد.
وجیه‌الله نوروزی بیان کرد: مدیران دلسوز و پای کار مورد حمایت خواهند بود و در زمینه مدیران کم کار حتما از اختیارات قانونی بهره خواهیم برد.

در پایان این جلسه معاون استاندار حامدمحمدی و صفی‌الله کرامتی به ترتیب به عنوان معاون سیاسی و برنامه‌ریزی فرماندار ابهر معرفی شدند.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی زنجان فرمانداری ابهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی زنجان انتخابات مجلس شورای اسلامی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد