Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد یزد، نوید نصیری‌زاده معاون پژوهش و فناوری واحد یزد درباره بهره برداری و استقبال دامداران از محصول سامانه هوشمند تولید آئروپونیک و هیدروپونیک گفت: بهره‌برداری و استقبال بخش خصوصی به ویژه دامداران و باشگاه های سوارکاری استان از محصول سامانه هوشمند تولید آئروپونیک و هیدروپونیک علوفه‌های دامی و جوانه‌های خوراکی در واحد یزد بسیار مطلوب و رضایت بخش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهش وفن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد هدف از راه‌اندازی سامانه هوشمند را تاکید مقام معظم رهبری به امر رونق تولید، استقلال و عدم وابستگی کشور از طریق تمرکز بر روی تولید ملی، بخصوص در زمینه تامین علوفه دانست و
اظهار کرد: یکی از راه‌های تحقق رسالت دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه ارتقاء سلامت جامعه، تولید محصولات غذایی و دامی سالم با استفاده از تخصص و تجربه اعضای هیات‌علمی و کارکنان پرتلاش گروه‌های آموزشی مختلف از قبیل مکانیک، الکترونیک، کشاورزی و کامپیوتر است.

نصیری‌زاده در ادامه ضمن تشکر از حمایت‌های بی‌دریغ ریاست واحد دانشگاه و حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع یزد به ویژه در زمینه تصویب طرح و تامین سرمایه مشارکت و پشتیبانی‌های لازم تاکید کرد: قرارداد مشارکت در زمینه اجرای طرح کلان راه‌اندازی سامانه هوشمند تولید آئروپونیک و هیدروپونیک علوفه‌های دامی و جوانه‌های خوراکی بین دانشگاه آزاد اسلامی یزد با یکی از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه، منعقد شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری دانشگاه در خصوص طرح محصول سامانه هوشمند تولید آئروپونیک و هیدروپونیک علوفه‌های دامی و جوانه‌های خوراکی ، حدود ۲ میلیارد ریال بوده است و خوشبختانه اخیرا با انعقاد قرارداد فروش ۱ میلیارد ریالی با آورده ۷۵٪ سود خالص برای دانشگاه و بازگشت بیش از ۳۶٪ سرمایه گذاری دانشگاه در سال اول، این سرمایه گذاری به نتیجه رضایت بخشی دست یافته است که با استقبال و تقاضای مناسب مشتریان از قبیل دامداران و بویژه باشگاه‌های سوارکاری از نقاط مختلف کشور همراه بوده که بزودی این طرح به مرحله سودآوری مناسب برای دانشگاه می‌‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: تقویت فعالیت‌های فناوری و نوآوری و حمایت ویژه از شتاب‌دهنده‌ها، مراکز رشد، سراهای نوآوری و پارک‌های علم و فناوری به عنوان راهکار اساسی و سیاست کلان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پیشروترین دانشگاه کشور در این زمینه باید ملاک عمل قرار گیرد.

معاون پژوهش وفن آوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد در پایان اذعان کرد: حوزه معاونت پژوهش و فناوری واحد یزد، با توجه به وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های علمی و زیر ساخت‌های موجود، جزو اولویت‌ها و برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت خود جهت توسعه و تعالی دانشگاه و کشور قرار داده است.

انتهای پیام/

188 / 188 معاون پژوهش و فناوری واحد یزد نوید نصیری‌زاده سامانه هوشمند تولید آئروپونیک

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۸۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقیه حسن‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، کتابی با عنوان «روش تحقیق در مدیریت» را تألیف کرد.

علی‌ خانی، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در گفت‌وگو با خبرنگار آنا  درباره این کتاب اظهار کرد: کتاب روش تحقیق در مدیریت گام کوچکی بوده که در راستای پژوهش و تحقیق برداشته و حاصل برخورداری از منابع، آثار و تجارب ارزشمند دیگران و چندساله نگارنده در زمینه تحقیقات، آموزش روش تحقیق و مسئولیت‌های پژوهشی دانشگاه است.

وی ادامه داد: کتاب روش تحقیق در مدیریت، مشتمل بر هشت فصل، با تیراژ ۵۰۰ نسخه با موضوعات مختلف در ۱۴۰ صفحه، توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه منتشر شده است.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با بیان اینکه امروزه لازمه بهره‌گیری و استفاده از نتایج و یافته‌های تحقیقات در جوامع بشری بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: تحقیقات جنبه‌های متعددی از زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و انجام پروژه‌های تحقیقاتی می‌تواند بسیاری از مشکلات و مسائل بشری را مرتفع سازد.

خانی بیان کرد: به دنبال تحولات علمی که در کشور و جامعه به‌ویژه در سال‌های اخیر به وجود آمده آثار زیادی در قالب تألیف و ترجمه به چاپ رسید که هر یک به سهم خود توانسته دانش و معرفت افراد علاقه‌مند، به‌ویژه تحصیل‌کرده‌ها و دانشگاهیان را در زمینه روش‌های تحقیق علمی افزایش دهد.

وی با تأکید بر اینکه در آینده نیز شاهد غنی‌تر شدن ادبیات روش تحقیق علمی در کشور خواهیم بود، گفت: تحول و خیز علمی بدون آشنایی با روش‌ها و آداب تحقیق علمی و بدون برخورداری از ابزار مورد نیاز و کارآمد مقدور نیست.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه تحقیق، پژوهش و روش بهینه مطالعه کتاب و منابع تحقیق را ازجمله راهکار‌های موفقیت در هر تحقیق و پژوهشی برشمرد و مطرح کرد: از آنجایی که مطالعه منظم و روش‌مند در هر پژوهش، نظری و میدانی، لازمه هر پژوهش پویاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده