Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:31:43 GMT

یک بانوی گیلانی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۰۹۲۲

یک بانوی گیلانی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شد

 مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از سوی مریم آزمون سرمربی گیلانی تیم ملی فوتبال زیر۲۳ سال بانوان کشور، ۲۷ بازیکن به مرحله جدید اردو دعوت شدند و سیده زهرا معصومی ورزشکار شایسته گیلانی به این مرحله از اردو دعوت شده و باید به همراه سایر ملی پوشان از جمعه هفته جاری در اردوی تیم ملی که در تهران برپا می شود، حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا وهابی افزود: مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال بانوان کشور تا سه شنبه هفته آینده ۲۱ آبان ماه زیرنظر مریم آزمون سرمربی گیلانی این تیم ادامه خواهد یافت و بازیکنان تمرینات آماده سازی خود را زیرنظر کادرفنی دنبال می کنند.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۳ سال ایران خود را برای حضور در مسابقات کافا تاجیکستان آماده می کند و امیدواریم که معصومی ورزشکار گیلانی با درخشش در اردو، به عضویت تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۳ سال کشور درآید تا در این رقابت ها حضور یابد.

مسابقات فوتبال کافا تاجیکستان از اول آذر ماه سال جاری در شهر دوشنبه این کشور آغاز می شود که در این دوره از  رقابت ها، تیم های فوتبال بانوان تاجیکستان، ازبکستان، ایران، افغانستان، قرقیزستان و ترکمنستان حضور می یابند. این مسابقات به صورت دوره‌ای در یک گروه شش تیمی و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد که تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۳ سال کشور در اولین بازی خود باید رو در روی تیم تاجیکستان میزبان این رقابت ها قرار گیرد.

برچسب‌ها فوتبال ورزش گیلان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ورزش گیلان بانوان فوتبال ورزش گیلان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن

به گزارش "ورزش سه"، لحظاتی پیش رأی بازی پرسپولیس و سپاهان در خروجی وبسایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت و بر این اساس دیدار این دو تیم در فصل آتی صرفا با حضور بانوان برگزار خواهد شد.

این اولین بار در تاریخ فوتبال ایران است که چنین حکمی صادر می‌شود و این رأی بی‌سابقه، تقابل این دو تیم در فصل آینده را به یکی از خاص‌ترین بازی‌های لیگ برتر ایران تبدیل خواهد کرد.

در دیدار پرسپولیس و سپاهان اتفاقاتی بین سکوهای بانوان پرسپولیسی و همچنین هواداران تیم میهمان رقم خورد که واکنش گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و حالا با این رأی تاریخی از سوی کمیته انضباطی همراه شده است.

در حکم کمیته انضباطی آمده است:

"برگزاری مسابقات رفت و برگشت دو تیم در فصل آتی لیگ برتر با حضور صرفاً بانوان به‌عنوان تماشاگر در ورزشگاه‌های خانگی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال با لحاظ ماده 89 مقررات انضباطی حداکثر ظرف مهلت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه محکوم می‌شوند."

این در حالی است که هر دو باشگاه به دلیل اتفاقات رخ‌داده در ورزشگاه آزادی به 200 میلیون تومان جریمه نیز محکوم شدند که باید آن را به حساب فدراسیون فوتبال واریز کنند.

نکته مهم اینکه هر دو باشگاه امکان اعتراض به این حکم را خواهند داشت، اما با توجه به بدیع بودن این حکم شاید آنها چندان تمایلی نیز به اعتراض نداشته باشند تا دیدار فصل آینده پرسپولیس و سپاهان در فضایی کاملا متفاوت برگزار شود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی