Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناهیدی فرد گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند به عنوان بازویی توانمند در راستای ترویج فرهنگ صحیح اسلامی و اصلاح فرهنگ عمومی در جامعه نقش‌آفرینی کنند.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان  به مناسبت ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی گفت:  قبل از انقلاب جمهوری اسلامی ایران، مساجد و مراکز فرهنگی تمامی بار معنویت جوانان و نسل نو را برعهده داشتند و جمهوری اسلامی ایران هم از همین مساجد رشد پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد در سفر خراسان شمالی، افزود: بیانات معظم له تاکید بر توجه به کانون های فرهنگی هنری و اصل دانستن این کانون ها بوده است.

 

وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد  امن ترین مرکز جهت جذب جوانان علاقه‌مند به فرهنگ و هنر است، اظهار داشت: کانونهای فرهنگی هنری مساجد با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری  زمینه جذب جوانان را فراهم آورده است.

 

ناهیدی فرد گفت: کانون‌های اثرگذار در قلب تپنده مساجد، می‌توانند به عنوان بازویی توانمند در راستای ترویج فرهنگ صحیح اسلامی و اصلاح فرهنگ عمومی نقش‌آفرینی کنند.

 

وی ابراز کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب می  فرمایند، انتشار کتاب، تولید فیلم، فعالیت‌های هنری، فرهنگی و دینی همه و  همه باید در خدمت فرهنگ عمومی و برای اصلاح آن باشد.

 

شورای فرهنگ عمومی 14 آبان‌ماه را در تقویم سال 1387 به نام "روز فرهنگ عمومی" نامگذاری کرد.

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی یوم الله ۱۳ آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد استکبار ستیزی مجلس اردبیل کانون های مساجد روز 13 آبان استان همدان کانونهای مساجد شورای فرهنگ عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، بهمن میری، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست، شاید نام شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گذشته کمتر شنیده می‌شد؛ اما در دوره ششم با انسجام مثال زدنی، ارتباطی تعاملی و سازنده با مسئولان استانی گامی مؤثر در جهت احیای شورای استان برداشته شد.

وی افزود: در این دوره شورای اسلامی استان، بیش از ۲۰۰ جلسه رسمی با مسئولان استانی و کشوری برگزار شد سه هزار نامه به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی زده شد و هزار و ۵۰۰ مصوبه اجرایی اتخاذ شد. همچنین ۱۴ دوره آموزشی در سطوح مختلف شورایی برگزاری شد و تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در استان ایجاد شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به دستاوردهای این شورا عنوان کرد: بیش از ده طرح در شورای استان چهارمحال‌وبختیاری تدوین، تصویب و به شورای عالی کشور ارسال شد، حال باید با افتخار بگوییم این طرح‌ها در انتظار برای تبدیل به قانون در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 750160

دیگر خبرها

  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم