Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطفی از اجرای پوشش محافظ محوطه کاوش مسجد عتیق اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «کریم لطفی» در بازدید از محوطه کاوش جمعه مسجد اردبیل گفت:کاوش جمعه مسجد با هدف تکمیل تحقیقات میدانی پیشین و لایه‌نگاری توالی دوره ها و بازنگری عرصه و حریم قبلی و تاریخ‌گذاری شکل‏‌گیری و توسعه مسجد و برنامه‌ریزی جهت ساماندهی و مهیا نمودن زیرساخت‌های گردشگری مذهبی طی ماه های اخیر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، افزود: محدوده کاوش و خاکبرداری شامل 10 ترانشه در ابعاد 10 در 10 متر است که به عبارتی بزرگ ترین محدوده کاوش در کشور را شامل می شود.

 

وی اظهار کرد: با نزدیک شدن فصل سرما و شروع بارندگی و به لحاظ اهمیت حفاظت از محوطه کاوش، پوشش بر روی محوطه اجرا می شود.

 

به گفته لطفی با تامین تجهیزات مورد نیاز نصب پوشش در حال اجرا است و با تامین اعتبار فاز دوم عملیات کاوش در این محوطه تداوم خواهد یافت.

 

وی افزود: مسجد جامع عتیق اردبیل معروف به جمعه مسجد از جمله آثار تاریخی مهم شهر اردبیل از عصر سلجوقی است که در 28 خرداد ماه سال 1315 به شماره 248 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان راهپیمایی 13 آبان ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی کانون های فرهنگی هنری مساجد یوم الله ۱۳ آبان 13 آبان استکبار ستیزی استان همدان 13 آبان مسجد عتیق اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه کلمبیا تعلیق دانشجویان معترض را آغاز کرد

دانشگاه کلمبیا بامداد سه‌شنبه گفت که به دلیل مخالفت دانشجویان معترض به جنگ غزه برای پایان دادن به تحصن در محوطه دانشگاه، روند تعلیق آنها از تحصیل آغاز شده است.

به گزارش مشرق، با تداوم اعتراضات دانشجویی در دانشگاه کلمبیا نسبت به جنگ غزه و مخالفت آنها با پایان دادن به تحصن در محوطه این دانشگاه، این مرکز آموزشی تعلیق دانشجویان را آغاز کرد.

دانشگاه کلمبیا بامداد سه‌شنبه اعلام کرد: «به دلیل مخالفت دانشجویان با پایان تحصن، تعلیق آنها از تحصیل به عنوان بخشی از تلاش‌هایمان برای اطمینان از ایمنی محوطه دانشگاه آغاز کرده‌ایم».

با این حال هیأت مذاکره‌کننده دانشجویان دانشگاه کلمبیا تاکید کرد: «تا زمانی که دانشگاه سرمایه‌گذاری‌های خود را از اسرائیل خارج نکند، به حرکت خود ادامه می‌دهیم و تسلیم تهدیدها یا روش‌های تحریفی که در معرض آن هستیم، نخواهیم شد».

ساعتی پیش از این نیز کارکنان و اساتید دانشگاه کلمبیا برای جلوگیری از ورود نیروهای امنیتی به محل تحصن همبستگی با غزه و محافظت از دانشجویان خود، دیوار انسانی را در مقابل ورودی این محل تشکیل دادند.

از سوی دیگر، خبرنگار الجزیره نیز از آمریکا گزارش داد که با وجود اقدامات خشن نیروهای امنیتی برای سرکوب این اعتراضات، دانشجویان دانشگاه‌های «اِروین» و «ریورساید» در کالیفرنیا نیز تحصن علنی علیه جنگ غزه آغاز کردند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • تابوت‌های باستانی ‌محوطه‌ «جوبجی» متعلق به سال ۹۸ هستند
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • دانشگاه کلمبیا تعلیق دانشجویان معترض را آغاز کرد
  • ۱۲۵ هزار کارگر در استان اردبیل تحت پوشش بیمه اجباری هستند
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران؛ یک خانه و کوچه‌اش پیدا شد!
  • جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران