Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@01:19:13 GMT

رییس هیات بولینگ‌وبیلیارد کرمانشاه انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۶۹۸۷۴۴

ایسنا/کرمانشاه محمدرضا نقدی بعنوان رییس جدید هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه انتخاب شد.

مجمع انتخابات ریاست هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه، عصر امروز (14 آبان) با حضور نایب رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش استان در سالن شهیدهادیان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و محمدرضا نقدی با کسب اکثریت آراء اعضای مجمع، برای مدت چهارسال هدایت هیات بولینگ و بیلیارد استان را بدست گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  به‌گزارش ایسنا، در این مجمع محمدرضا نقدی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات بولینگ و بیلیارد کرمانشاه بود که پس از انجام رای گیری توانست با کسب 12 رای موافق از 13 رای ماخوذه اعضای مجمع رئیس جدید هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه شود. 

رئیس جدید هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه در این مجمع به تشریح مهمترین برنامه‌های پیش روی خود در این هیات برای مدت چهارسال آینده پرداخت و باتاکید براینکه تلاش خواهد کرد تا بولینگ و بیلیارد کرمانشاه را فرهنگی کند، اعلام کرد: متاسفانه نگاهی که اکنون به این رشته وجود دارد، باعث شده تا بسیاری از خانواده‌ها تمایل چندانی به ورود فرزندانشان به این رشته نداشته باشند، برای همین سعی خواهیم کرد این رشته را به دل خانواده‌ها ببریم تا با شناخت بیشتری از آن، فرزندانشان را با اشتیاق به این رشته بفرستند. 

وی از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه بولینگ و بیلیارد در کرمانشاه با همکاری شهرداری خبرداد و گفت: براساس رایزنی‌های که در هفته‌های  گذشته با شهرداری انجام داده‌ام، مقرر شده تا در باشگاه‌های خصوصی بیلیارد استان بخش سرای مطالعه را راه اندازی کنیم. 

نقدی تصریح کرد: این‌کار باعث ایجاد فضای فرهنگی در باشگاه های بیلیارد و حضور خانواده‌ها در این باشگاه‌ها می‌شود. 

وی راه اندازی و تقویت باشگاه‌های استان، راه اندازی هیات‌های شهرستانی، جذب اسپانسر، آشتی با مدارس و تعامل با آموزش و پرورش به منظور استعدادیابی و حفظ قهرمانان را از دیگر برنامه‌های خود اعلام کرد و افزود: یکی از نیازهای کنونی بولینگ و بیلیارد استان راه اندازی خانه این رشته در استان است که امیدواریم با همکاری ورزش و جوانان استان محقق شود. 

رئیس جدید هیات بولینگ و بیلیارد استان در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه عدم استاندارد بودن آموزش ها و تجهیزاتی که در برخی از کلوپ‌ها وجود دارد به یکی از معضلات این رشته در استان تبدیل شده که سر و سامان دادن به آنها را در اولویت قرار خواهیم داد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی بولينگ و بيليارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

انتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

به گزارش ایسنا،  انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای آن دسته داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از روز شنبه ۱ اردیبهشت آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت  ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • هیولای کنکور را با افتخار برپا کردیم!
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند