Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرعتی زن با تجربه قبل از شروع لیگ با مسئولان شهرش برای شکست طلسم حضور تماشاگران زن در سالن پیامبراعظم (ص) آمل رایزنی زیادی کرد. چرا که معتقد است تماشای خانوادگی مسابقات تفریحی است که به شادی مردم کمک می‌کند. اتفاقی که او برای رخ دادن آن خیلی امیدوار است.

*قرار است طلسم عدم حضور تماشاگران زن در آمل شکسته شود؟

ما در صحبت با مسئولان شهر آمل صحبت کردیم و قول‌هایی دادند اگر شورای تامین موافقت کند، از این به بعد زنان هم برای تماشای بازی‌های تیم کاله در لیگ برتربه سالن می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*به نظر شما شدنی است؟

به نظرم باید این اتفاق نه تنها در آمل که در همه ایران بیفتد. من در خیلی از مسابقات خارج از کشور که بازی کرده ام، نکته‌ای که جذاب‌تر می‌کرد بازی‌ها را، حضور تماشاگران به صورت خانوادگی در سالن بود. آن‌ها خانوادگی با تماشای بازی والیبال لذت می‌بردند، انگار که سینما یا کنسرت رفته اند. برای آن‌ها تماشای مسابقه تفریح بود. امیدوارم این اتفاق هم در ایران بیفتد. شاید اوایل سختی هم داشته باشد، اما کم کم اتفاقات خوبی می‌افتد. اینکه مردم روز تعطیل به جای سر کردن در پارک، خانوادگی برای تماشای بازی فوتبال یا والیبال به استادیوم بروند. تفریحی که هم به شادی مردم کمک می‌کند و هم بنیان خانواده را محکم تر. وقتی خانواده‌ها می‌توانند کنار هم بازی فوتبال یا والیبال را تماشا کنند، چرا نشود؟ چرا آن‌ها با لذت از تماشای مسابقه استرسشان کم نشود و شاد نباشند؟ کسی هم اذیت نمی‌شود.

*امسال دوباره به کاله برگشتی، وضعیت تیم چطوره؟

خدا را شکر شرایط خوب و ایده آل است. کاله جزو تیم‌هایی است که خیلی زود ترمیناتش را شروع کرد. تمرینات خیلی فشرده‌ای داشتیم و امیدوارم که نتیجه خوبی هم بگیریم.

*لیگ امسال را چطور می‌بینی؟

این فصل لیگ، به خاطر حضور ۱۳ تیم و محمدودیت زمانی سخت و فشرده است. این مساله کار را برای بازیکنان و تیم‌ها سخت می‌کند، اما از طرفی فکر می‌کنم هیجان انگیز باشد. هرچند سال‌های قبل هم لیگ هیجان داشته، اما امسال به خاطر برگشت یکسری از لژیونر‌ها به لیگ، دست و بال تیم‌ها پر است. امیدوارم بازی‌ها بدون حاشیه باشد.



منبع: پارسینه

کلیدواژه: والیبال المپیک وزارت ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل

لیبروی اسطوره‌ای تیم برزیل به کارد فنی تیم ملی والیبال این کشور اضافه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال برزیل در حالی برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 آماده می‌شود که پیش از این سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کرده است.

اردوی یک هفته‌ای تیم والیبال ایران در برزیل و ژاپن

برناردو رزنده، سرمربی افسانه‌ای برزیلی‌ها که پس از مسابقات انتخابی المپیک، مجددا هدایت پرافتخارترین تیم جهان را بر عهده گرفته است، کادر فنی خود را معرفی کرد که سرجینیو سانتوز، لیبرو پیشین برزیل نیز عضوی از کادر فنی است.

سرجینیو 4 مدال المپیک و 2 عنوان قهرمانی جهان را با تیم ملی برزیل در کارنامه خود دارد.

تیم‌های ملی ایران و برزیل در هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 از ساعت 6:30 بامداد 17 خرداد در ژاپن به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟