Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@23:43:24 GMT

نقص فنی عامل اختلال در خط ۲ مترو تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۲۶۱۰۴

نقص فنی عامل اختلال در خط ۲ مترو تهران

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران نقص فنی را علت اختلال در حرکت قطارهای خط دو مترو اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، محسن محمدیان، مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اشاره به تأخیر در حرکت قطارهای  خط دو متروی تهران اظهار کرد: یکی از قطارهای مترو در ایستگاه دانشگاه شریف ساعت ۷:۴۵ دقیقه دچار نقص فنی شد و این مسئله سبب اشکال در حرکت قطارهای دیگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجایی که امروز اول هفته جاری است و صبح نیز در پیک ترافیک قرار داشتیم، نقص فنی این قطار ازدحام جمعیت در سایر ایستگاه‌ها را به همراه داشت.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر مشکل برطرف شده و خدمت رسانی به شهروندان بدون مشکل ادامه یافته است.

به گزارش ایمنا، مسافران زیادی صبح امروز به دلیل اختلال در حرکت قطارها در خط دو مترو دچار مشکل شده و درخواست پیگیری دلیل توقف‌های طولانی قطارها را داشتند.

منبع: فارس

کد خبر 396066

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر شهر قطار شهری مترو تهران مترو خط دو مترو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۲۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • تابستان ۱۴۰۴ حفاری خط ۲ متروی شیراز به اتمام می‌رسد
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو