Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: کاهش فرآیند مراحل اخذ گواهی استاندارد امری ضروری است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، غلامرضا بابایی  در جلسه شورای استاندارد آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزارشد، افزود: برای سرعت بخشیدن به تولید و توسعه در استان باید فرایند مراحل اخذ گواهی استاندارد کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در بحث صادرات محصولات غیر نفتی باید زمان صدور گواهی و مجوزها نیز کاهش یابد.

به گزارش ایسنا، بابایی با اشاره به تحریم های دشمنان علیه ملت ایران و بروز برخی مشکلات در حوزه تولید و صادرات تصریح کرد: نیاز است برای توسعه محصولات صادراتی و رغبت به خرید محصولات داخلی توجه به استاندارد و کیفی سازی را جز اولویت ها قرار دهیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی تجهیز آزمایشگاه های استاندارد را امری ضروری اعلام و اظهار کرد: اگر واحد های تولیدی که خوشه ای هستند از آزمایشگاه های اداره استاندارد استفاده کنند ضمن استاندارد سازی به کاهش هزینه سرمایه گذاران نیز کمک خوبی خواهد شد.

بابایی یاد آورشد: استاندارد سازی باید در گام اول تولید صورت گیرد چرا که رسیدن به تولید بسیار بدون داشتن کیفیت و استاندارد ارزشی ندارد.

وی ادامه داد: درحال حاضر ۴ آزمایشگاه باهمکاری اداره استاندارد آذربایجان غربی در گمرکات استان فعالیت می کنند.

 

بیشتر بخوانید: ضرورت ایمنی آسانسور در مسکن مهر /بازدید از 60دستگاه آسانسور در مسکن مهر بروجرد برگزاری اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال جدید در لرستان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی استاندارد سازمان صنعت معدن و تجارت کاهش هزینه مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۳۹۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، با اشاره به روز کارگر و دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب تصریح کرد: در دنیا به مسئله کار و کارگر توجه شده اما در دین اسلام کار و کارگر جایگاه ویژه و ارزشمندی دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید به اینکه  کشور در جنگ اقتصادی است و رهبر انقلاب هر سال شعار سال را در این حوزه انتخاب می‌کنند، اظهار کرد: مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند و کارگران نیز کار را به عنوان یک امانت الهی بدانند.

حجت الاسلام قریشی، با اشاره به موضوع حجاب گفت: مسئله حجاب یک واجب شرعی است و زنان ایرانی با حفظ حجاب و عفت به جایگاه‌های با ارزش علمی و مدیریتی رسیدند و به دشمن ضربه زده اند و دشمن در پی جبران این ضربه است.

وی ادامه داد: دشمن میژخواهد حجاب را به چالش بکشد لذا نیاز است با برخورد مناسب، مسئله حجاب مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه ارومیه با تبریک هفته گرامیداشت معلم،با تاکید به اینکه پیامبر اسلام نیز معلم بودند، ادامه داد: مقام معلم یک مقام ارزشمند در دین اسلام است و به هیچ مسئله ای همچون علم و دانش توجه نشده است لذا معلمان تلاش کنند روش ومنش پیامبر را الگو خود قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهر۱۴۰۳ کمبود معلم نداریم/توجه به مدرسه سازی اولویت آموزش و پرورش
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه