Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد بندرعباس، احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با علی صالحی مدیر کل دادگستری استان دیدار و گفت وگو کردند.

کامرانی در ابتدای این دیدار با اشاره به توانمندی های دانشگاه در حوزه های علمی و پژوهشی، گفت: توانمندی های دانشگاه در جهت تحقق بخشیدن به سیاست های نظام و انقلاب از برنامه های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمت به مردم و ایجاد رضایت در جامعه را رسالت ذاتی و اصلی دانشگاه بر شمرد و تأکید کرد: این شعار با جدیت در حال عملیاتی شدن در جامعه است و همه دانشگاهیان باید در راستای این سیاست گام بردارند.

کامرانی راه اندازی کلینیک حقوقی را بیانگر مسئولیت پذیری دانشگاه نسبت به مشکلات جامعه دانست و گفت: باید خدماتی را طراحی و عملیاتی کنیم که علاوه بر خدمت به حل مشکلات جامعه در مسیر اشتغال زایی و کمک به جوانان نیز باشد.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان با اشاره به ورود دانشگاه به مبحث و حوزه داوری اظهار داشت: فعالیت های خوبی را در حوزه داوری آغاز کرده ایم و در این زمینه جمعیت خوبی از حقوقدانان نیز گرد هم آمده اند تا بتوانیم همایش ماندگاری در حوزه داوری حقوقی برگزار کنیم که بدون شک دادگستری هرمزگان نیز یکی از بزرگترین مراکز برای کمک به این مهم است.

صالحی همچنین در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه می تواند با همکاری مفید و مؤثر خود تأثیر زیادی بر روند دادرسی و کاستن از حجم پرونده ها داشته باشد، گفت: فرهنگ سازی عمومی، اطلاع رسانی در فضای مجازی، استفاده از نشریات مکتوب و برگزاری دوره های مشاوره ای و آموزشی می تواند منجر به کاهش جرم شود.

وی ایجاد تعامل؛ همدلی و همکاری بخش های مختلف دادگستری با دانشگاه را به فال نیک گرفت و ضمن استقبال از این موضوع گفت: دادگستری هرمزگان این توان را دارد که بتواند با دانشگاه مبادله تجربی، پژوهشی و علمی داشته باشد.

صالحی خواستار برگزاری همایش های مشترک بین دانشگاه و دادگستری شد و افزود: این همایش های علمی می تواند در ارتقاء سطح علمی هر دو سازمان تأثیر مثبت بگذارد.

انتهای پیام/

188 / 188 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان احسان کامرانی کلینیک حقوقی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان کلینیک حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان درس «آشنایی با دفاع مقدس» دانشگاه آزاد اسلامی یزد از باغ موزه دفاع مقدس یزد بازدید کردند.

در این بازدید که به همت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد صورت گرفت، جمعی از دانشجویان این دانشگاه در قالب درس «آشنایی با دفاع مقدس» به همراه استادان خود از باغ موزه دفاع مقدس استان یزد بازدید و کلاس درس خود را در آنجا برگزار کردند.

این بازدید با هدف آشنایی دانشجویان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از آثار و مواریث فرهنگی، تاریخی هشت سال دفاع مقدس با هدف جریان‌سازی فرهنگی، آشنایی نسل امروز با حماسه هشت سال دفاع مقدس و تقویت روحیه خودباوری و تقویت اقتدار ملی و هویت اسلامی ایرانی برگزار شد.

در این رویداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور استاد درس «آشنایی با دفاع مقدس» ضمن بازدید از تجهیزات و ادوات نظامی به کار گرفته شده در دوران هشت سال دفاع مقدس از تالار‌های باغ موزه دفاع مقدس در حضور کارشناسان هر تالار که خود از حماسه‌سازان دفاع مقدس هستند، بازدید کردند.

در این موزه با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال برای انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نقش مردم تلاش شده است.

به گزارش آنا، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع کنار پارک آزادگان صفائیه احداث شد و شامل سه بخش محوطه، دو طبقه گالری نمایشگاهی و مفهومی و ساختمان اداری است.

زیربنای باغ موزه دفاع دفاع مقدس استان یزد با ۱۶ هزار مترمربع زیربنا احداث شد که زیربنای ساختمان اصلی آن سه هزار و ۸۰۰ مترمربع است.

همچنین در گالری این مرکز، اسناد و مدارک و آثار حجمی از دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

استان یزد ۳ هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد، ۳۰۰ هزار بسیجی و افزون بر ۳۰ هزار رزمنده دارد که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب کشور حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود