Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@00:52:22 GMT

خبری که نعیمه نظام دوست را شوکه کرد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۴۹۹۶

هرچی فکر میکنم نمیدونم چی بنویسم، هنگ کردم تو شوک هستم، قرار بود که از آلمان اومدین بیام دیدنت، همین چند روز پیش بود تولد فلورا جون رو تبریک گفتم و حالت و پرسیدم، بهم گفت خوبی، خدارو شکر بهتری، ازش خواهش کردم هر وقت حوصله داشتی بیام ببینمت ، عجب رفیق قدیمی، دوست، برادر، نمیدونم چی بگم ولی یادمه تو این سالها خیلی وقتها اتفاقات بدو خوب زیادی افتاد، یه روزهایی توی کار قهر بودیم و یه روزهایی آشتی و خدارو شکر که الان همون موقع آشتی امون بود که اگه قهر بودیم رفیق جان و بی خداحافظی میرفتی ، من کی فرصت داشتم بیام برای آشتی و حتما بیشتر از الان میمردم و دق میکردم، همین یکماه پیش بود که با صدای گرفته زنگ زدی و گفتی دکترها دیگه جوابم کردند و گفتم شوخی نکن، چون شوخی اش هم قشنگ نیست ، بهت گفتم تو اینقدر قوی هستی که اینبارم شکستش میدی شک ندارم، خیلی حالم بد خیلی جدی میگم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشک امان نمیده و من با کلمات درگیرم هنوز و فلورا جان عزیزم ، مهربونم، خیلی تلاش کردی، خیلی همسر بودی براش، خیلی رفیق بودی براش ، خیلی عاشق بودی ، و همه جوره همراهش بودی عزیز دلم و مجید اوجی همیشه و همیشه و همیشه عاشقت بود و به عشق تو و فریال عزیزم زندگی میکرد، به عشق تو و فریال جان مبارزه میکرد با این بیماری، بمیرم برای دل تو عزیز دلمم که رفیقت و عشقت و همسرت و همه زندگیت و از دست دادی، تسلیت برای این جدایی واژه کوچیکیه فلورا جانم ،فریال جانم،خدا بهتون صبر بده عزیزانم، چقدر دلمون برات تنگ میشه رفیق، برادر، همکار قدیمی
مجید اوجی تهیه کننده قدیمی سینما تلویزیون و همسر فلورا سام کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون بودند . برای عزیزانی که از سوال پرسیدند . من افتخار داشتم در سریال روزهای زندگی و باغ سرهنگ ایشون بازی کنم و در سریال همسایه ها ایشون منشی صحنه کارشون باشم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: نعیمه نظام دوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد

به گزارش ورزش سه، در‌ مرحله یک هشتم جام حذفی دو تیم سپاهان و استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تک گل کاوه رضایی در آستانه اتمام بود اما یک ضربه دیدنی از سوی بازیکن استقلال کار را به تساوی کشاند.

در اوقات اضافه نیمه دوم پاس رضا آنتیک به میلاد پاک پرور رسید و این بازیکن ریزنقش و شوت زن از فاصله ۴۰ متری شانس خود را برای گشودن دروازه پیام نیازمند امتحان کرد تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران باشیم.

پاک‌پرور که سابقه بازی در استقلال اهواز و فولادخوزستان را در لیگ برتر دارد، در طول ۱۲۰ دقیقه در سمت چپ خط دفاعی اجازه فرار به رامین رضاییان را نداد و به خوبی قدرت اصلی هجوم سپاهان را مهار کرد و با شوت زیبایش در دقیقه ۹۳ ورزشگاه را منفجر کرد.

ویدئو: 331120

البته سپاهان در دقایق پایانی وقت‌های اضافی موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل برسد و به مرحله بعد صعود کند.

دیگر خبرها

  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • تفال به حافظ یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ به جان او که گرم دسترس به جان بودی...
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)
  • (ویدئو) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی
  • سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی (فیلم)
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد