Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@00:24:47 GMT

بارگذاری اپلیکیشن شاهد کودک در کافه بازار

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۵۲۴۳

بارگذاری اپلیکیشن شاهد کودک در کافه بازار

به گزارش روز یکشنبه بنیاد شهید و امور ایثارگران، «شاهد کودک» به‌ عنوان یکی از مجلات قدیمی و پرطرفدار گروه مجلات شاهد، طی سالیان اخیر با محتوای تخصصی ادبیات کودک مانند داستان، شعر و سرگرمی میهمان کودکان ایرانی بوده است، گروه مجلات شاهد به‌ تازگی اپلیکیشن شاهد کودک را در کافه بازار بزرگ‌ترین فروشگاه نرم‌افزاری ایرانی قرار داده و هم‌اکنون تازه‌ترین شماره این ماهنامه از کافه بازار قابل دانلود و دریافت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اپلیکیشن امکانی فراهم‌شده تا علاقه‌مندان بتوانند آثار خود را از قبیل تصاویر، فیلم و صدا به شاهد کودک ارسال کنند تا قبل از بررسی در ماهنامه و اپلیکیشن منتشر شود، همچنین مخاطبان شاهد کودک می‌توانند آثار مکتوب خود را از قبیل نقاشی، شعر، داستان از طریق لینک «خبرنگار کوچولو» در اپلیکیشن شاهد کودک ارسال کنند.

با توجه به اینکه سیاست تولید رسانه‌های الکترونیکی، باعث افزایش فراگیری و اطلاع‌رسانی سریع به مخاطبان می‌شود، بنیاد شهید و امور ایثارگران در راهبردی استراتژیک استفاده حداکثری از رسانه‌های الکترونیکی را هدف‌گذاری کرده و به همین منظور سامانه mag.navideshahed.com را با ظرفیت امکان استفاده رایگان از کتاب، مجلات و مقالات حوزه ایثار و شهادت ایجاد کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ماهنامه شاهد کودک و این اپلیکیشن می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۸۳۵۱۰۸- ۰۲۱ تحریریه شاهد کودک و سامانه شاهد الکترونیک به نشانی mag.navideshahed.com و پست الکترونیکی shahedekoodak@gmail.com تماس حاصل کند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور،مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکر‌های مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • ورود ۸۵۳ میلیارد تومان نقدینگی به صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته‌ای که گذشت
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان