Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، عزیزاله شهبازی در هشتمین جلسه ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انتخابات پیش رو در این شرایط حساس کشور از اهمیت مضاعفی برخوردار است، افزود: جلب مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات، بار دیگر بر قدرت چانه زنی مسئولان نظام در مجامع بین المللی می افزاید.
وی ادامه داد: اکنون همدلی و هم افزایی خوبی در البرز حاکم است از این رو تمام تلاش خود را برای حفظ و بسط این فضا به کار می بندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهبازی گفت: اتحاد و انسجام دستگاه های اجرایی استان برای ایجاد بسترهای رفاه و ارتقا معیشت در جهت کسب رضایتمندی مردم موجب امیدآفرینی می شود.
وی افزود: همواره اختلاف نظر بین هیات های اجرایی و نظارت انتخابات بوده ولی نقطه اشتراک تمامی برگزارکنندگان انتخابات جلب مشارکت حداکثری مردم در نهایت سلامت، امنیت و آرامش است.
استاندار البرز اضافه کرد: باید در نظر داشته باشیم که جلسات خروجی عملیاتی و ملموس برای جامعه داشته باشد تا امید بین مردم گسترش یابد.
وی گفت: در شرایط کنونی تمامی مسئولان نظام برای حل مشکلات مردم با اتحاد و همدلی وارد عمل شده اند.
شهبازی افزود: باید افرادی دلسوز، متعهد، مسئولیت پذیر، شجاع، قانونمند و پایبند به سیاست های دولت و نظام مبنی بر رعایت اصل بی طرفی برای هیات های اجرایی معرفی شوند چراکه مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.
وی عنوان کرد: در برخی شهرستان های البرز آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک وجود دارد و ما استقبال می کنیم چراکه سرعت و امنیت بالاتری دارد.
استاندار البرز در خصوص حواشی فضای مجازی، گفت: از فرمانداران و تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات انتظار می رود که درگیر حواشی فضای مجازی نشوند و بجای مقابله با هجمه ها، مراقب عملکرد و رفتار خود باشند چراکه در دنیای امروز نمی توان از گردش آزاد اطلاعات جلوگیری کرد.
وی افزود: اخبار و موضوعاتی که در فضای مجازی جریان دارد، تا زمانی که به آبرو و سلامت افراد آسیبی نزند، نیازی به مقابله ندارد.
وی گفت: در انتخابات پیش رو بستر لازم را مهیا می کنیم که تمامی کاندیداهای قانونی در نهایت امنیت و آرامش بتوانند فعالیت کنند ولی با تخلفات نیز طبق قوانین مربوط به انتخابات برخورد خواهیم کرد.
استاندار البرز افزود: آموزش دست اندرکاران برگزاری انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در اسرع وقت دنبال شود.
در این نشست فرمانداران و روسای تمامی کمیته ها از روند اقدامات خود گزارش ارائه دادند.

46

کد خبر 1319884

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی تیم ملی فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ زلزله باشگاه استقلال قوه قضاییه استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند

استاندار اصفهان گفت: رژیم صهیونیستی در تلاش است تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما رسانه‌ها چهره خبیث این رژیم را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • در جلسه رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت؟
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • بیانات رهبر انقلاب در حوزه امنیت شغلی کارگران مهم‌ترین مطالبه کارگری است