Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی بهاری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اضافه شدن این بازیکن با تجربه به خط دفاعی تیم ۹۰ ارومیه شاهد تقویت هرچه بیشتر و حضور قدرتمندتر این تیم در رقابت لیگ دسته یک فصل جاری خواهیم بود.

وی بیان کرد: ماه گذشته نیز «محمد اصغری و مجید مهدی‌زاده» به عنوان مربیان جدید به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم ۹۰ ارومیه در هفته سیزدهم لیگ دسته یک کشور و روز دوم آذر ماه جاری در زمین چمن ورزشگاه تختی ارومیه پذیرای تیم فجر سپاسی شیراز خواهد بود.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه روز یکشنبه گذشته در دیدار خانگی هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ دسته یک کشور /جام آزادگان/ در حالی به تساوی یک بر یک مقابل تیم مس کرمان رسید که این دیدار در طول جریان بازی و در پایان مسابقه با درگیری از سوی تیم میهمان همراه بود.

در طول این مسابقه اعتراض‌های مکرر «مجتبی حسینی» سرمربی‌ جنجالی مس کرمان به داور وسط و تیم داوری مسابقه همچنان ادامه داشت که این امر در برخی لحظات موجب ایجاد اخلال در روند بازی شد و در نهایت این سرمربی با دریافت کارت قرمز توسط داور از کنار زمین اخراج شد.

هم‌اکنون تیم فوتبال ۹۰ ارومیه تا پایان هفته دوازدهم لیگ دسته یک کشور با کسب ۶ پیروزی، پنج تساوی و یک شکست، ۱۰ گل زده، چهار گل خورده و اندوختن ۲۳ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه که در رقابت‌های جام حذفی کشور نیز حضور دارد، ۵ آذر ماه سال‌جاری در مرحله یک هشتم‌نهایی این مسابقات میزبان تیم لیگ برتری تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

سپیدرود رشت، مس رفسنجان، پرسپولیس پاکدشت، ملوان بندرانزلی، خونه‌به‌خونه مازندران، کارون اروند خرمشهر، قشقایی شیراز، مس کرمان، آرمان‌گهر سیرجان، گل‌ریحان البرز، نیروی زمینی تهران، خوشه‌طلایی ساوه، آلومینیوم اراک، فجرسپاسی شیراز، شهرداری تبریز، ۹۰ ارومیه، استقلال خوزستان و بادران تهران ۱۸ تیم حاضر در لیگ دسته یک فوتبال فصل جاری هستند.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در پایان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور در فصل گذشته با کسب هفت برد، ۱۰ تساوی، ۱۳ باخت، ۲۲ گل زده، ۴۰ گل‌خورده و اندوختن ۳۱ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفت و سهمیه جام آزادگان را برای فصل جاری حفظ کرد.

سال گذشته پس از گذشت سه دهه بار دیگر با حضور تیم ۹۰ ارومیه در لیگ دسته یک کشور، فوتبال ارومیه جان تازه‌ای به خود گرفت ولی این تیم برای بقا در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسوولان آذربایجان‌غربی است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه ارومیه آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن

به گزارش "ورزش سه"، داستان این روزهای شالکه یکی از عجیب‌ترین ‏و ناراحت‌کننده‌ترین اتفاقات دنیای فوتبال است. یکی از قدیمی‌ترین و ‏اصیل‌ترین باشگاه‌های نه تنها فوتبال آلمان بلکه دنیای فوتبال که تا ‏یک قدمی انحلال رفته و در نهایت موفق شد با اما و اگرهای فراوان ‏مجوز بازی در لیگ دسته سوم این کشور را دریافت کند. ‏

دولت آلمان مجوز حضور شالکه 04 در لیگ دسته 3 را به این شرط ‏صادر کرده که باشگاه تا ماه ژوئن بدهی‌های خود را تا اندازه‌ای تسویه ‏کند که بر اساس قانون تجارت آلمان، ورشکستگی شامل حالش ‏نشود. ‏

کریستینا رول-هامرز، مدیرعامل شالکه، امروز نسبت به موفقیت ‏باشگاهش برای برآورده کردن این شرط ابراز امیدواری کرد و گفت:" ما ‏از قبل می‌دانستیم که فدراسیون فوتبال به شرط تسویه بدهی‌ها ‏مجوز بازی ما را صادر خواهد کرد و به عنوان هیات‌مدیره شالکه ‏اعتقاد داریم که در مهلت اعلام شده می‌توانیم این قضیه را فیصله ‏بدهیم". ‏

میزان دقیق بدهی‌های شالکه که باید تا ماه ژوئن پرداخت شود ‏مشخص نیست ولی نشریه دی‌زایت اعلام کرد که شالکه در کل حدود ‌‏168 میلیون یورو بدهی دارد.‏

شالکه در حال حاض ردر رتبه سیزدهم جدول بوندس‌لیگا 2 قرار دارد ‏و تا منطقه سقوط 5 امتیاز فاصله دارد. شالکه در صورتی که موفق به ‏ماندگار شدن در دسته 2 بشود فصل آینده مشکلی نخواهد داشت ‏چرا که چندی پیش مجوز بازی در بوندس‌لیگا 2 را دریافت کرده بود. ‏

با اینحال شالکه چند هفته‌ای است نتایج خوبی به دست نیاورده و ‏مدیران نگران بودند که در صورت سقوط به دسته 3 اگر مجوز بازی ‏در آن لیگ را نداشته باشند با سناریوهایی پیچیده مواجه شوند که ‏وضعیت حقوقی‌شان را بدتر کند. ‏

دیگر خبرها

  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)