Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی تداوم شرایط آلودگی هوا در شهر تهران درروزهای اخیر، وزیر کشور به شهردار تهران دستور داد فعالیت های جاری نمایشگاهی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران متوقف شود.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در پی تداوم شرایط آلودگی هوا در شهر تهران درروزهای اخیر، وزیر کشور با تاکید بر اهمیت آسایش و رفاه حال مردم به شهردار تهران دستور داد فعالیت های جاری نمایشگاهی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران متوقف و ادامه فعالیتهای نمایشگاهی به نمایشگاه بین المللی آفتاب منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، برگزاری نمایشگاه در محل فعلی موجب بروز مشکلات ترافیکی و آلودگی و ایجاد دشواری در تردد و نارضایتی شدید مردم شده بود که وزیر کشور در این دستور خواستار عدم فعالیت نمایشگاه در شرایط خاص مانند بارندگی و آلودگی هوا شد.

 

بیشتر بخوانید: غفلت از جایگاه شهرداری ها در لایحه جدید مدیریت بحران چه ماسکی برای مقابله با آلودگی هوا مناسب است؟

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلودگی هوا شهر تهران شهردار تهران نمایشگاه بین المللی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، نمایشگاه سلامت شهر به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران با شعار حال خوب ساختنی است، در فضایی به وسعت ۵ هزار متر مربع و با ده‌ها غرفه تا هفتم اردیبهشت در بوستان لاله برپاست.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبرهایی از حج، نمایشگاه کتاب و اختلاف‌ مجریان تلویزیون
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • نمایشگاهی از دستاوردهای هنرجویان هنرستانی در جرقویه
  • برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی سلامت اجتماعی شهر تهران
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد